استاندار بوشهر از تکمیل جاده وفاق بین دیر و کنگان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های گردشگری جنوب استان بوشهر توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۵۱۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 28 October 2017
عبدالکریم گراوند عصر جمعه در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان کنگان اظهار داشت: معاون رئیس جمهور امروز مهمان ما بودند و بازدید از عسلویه داشتند در مورد مسائل زیست محیطی پیگیری های لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به بررسی وضعیت زیست‌محیطی شهرستان عسلویه با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور، خاطرنشان کرد: مقرر شد تا همه با هم برای کاهش آلایندگی در این منطقه کمک کنیم و سازمان محیط زیست نیز مساعدت لازم را داشته باشند.

استاندار بوشهر با اشاره به بازدید از پروژه جاده وفاق بین کنگان و دیر و مجموعه گردشگری در این منطقه بیان کرد: تکمیل این جاده نقش بسیار مهمی در راستای کاهش فاصله بین کنگان و دیر خواهد داشت.

وی ادامه داد: نگاه ویژه‌ای به جنوب استان و شهرستان کنگان داریم و تلاش داریم که با اجرای طرح‌های مختلف بتوانیم گردشگری در کنگان را تقویت کنیم.

گراوند اضافه کرد: امروز بازدیدی از محل اجرای این جاده و همچنین سایت گردشگری داشتیم و مقرر شد که کمک کنیم و بتوانیم پروژه در مسیری قرار بگیرد که با سرعت بیشتر اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه استان برای تکمیل این پروژه مصمم است، تصریح کرد: طول این مسیر بیش از ۹ کیلومتر است که ۴۸ میلیارد تومان برآورد اولیه است و سیاست استان بر اجرای این پروژه است و سایت گردشگری و جاده ایجاد شود که هم مسیر تردد به کنکان دیر ایجاد شود و هم پروژه گردشگری در جنوب استان ایجاد شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با اسکله کنگان و حادثه آتش‌سوزی سال گذشته در این اسکله اظهار داشت: طرح تجهیز و توسعه اسکله کنگان به رقم بالای اعتباری نیاز دارد و پیگیری می‌کنیم تا از صنایع و وزارت نفت برای اجرا و تکمیل این پروژه کمک بگیریم.

وی افزود: باید در مورد این طرح بررسی دقیق کارشناسی صورت گیرد و همه جوانب دیده شود و بعد ببینیم که چه کاری باید انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار