نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای سرعت دادن به تکمیل پروژه‌های سد گیوی و بفراجرد امسال 3 میلیارد تومان بودجه اختصاص پیدا می‌کند.
کد خبر: ۵۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 23 June 2015

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به رغم پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار برای تکمیل سدهای گیوی و بفراجرد، هنوز اعتبارات سال 94 ابلاغ نشده است.

وی افزود: برای تسریع در کارهای ساختمانی سدهای گیوی و بفراجرد 30 میلیارد ریال تخصیص یافت.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای ساختمانی سد گیوی به علت نبود اعتبارات تعطیل شده بود، گفت: با توجه به اینکه اعتبارات سال 94 هنوز به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ نشده و کمبود منابع مالی باعث تعطیلی عملیات ساختمانی سد گیوی شده بود با پیگیری‌های لازم این مشکل تا زمان تخصیص اعتبارات سال 94 رفع شد.

جعفری‌بنه خلخال یادآور شد: برای سال 94 در لایحه بودجه 65 میلیارد تومان برای دو سد گیوی و بفراجرد مصوب شده که با تزریق این اعتبار شاهد افتتاح و بهره‌برداری از دو سد در همین سال‌جاری خواهیم بود.

وی بیان کرد: مشکل نبود اعتبار در روزهای اخیر که موجب تعطیلی سد گیوی شده بود، باعث شد با پیگیری‌های لازم و طی جلسه‌ای با معاون وزیر نیرو حاج رسولی‌ها و با حضور مدیران کل اقتصاد و دارایی و آب منطقه‌ای استان مظفری و نجفیان و همچنین پیمانکار سد گیوی برگزار کردیم و 30 میلیارد ریال اعتبار برای دو سد گیوی و بفراجرد تخصیص یافت.

رئیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از این 30 میلیارد ریال، 2 میلیارد ریال برای سد گیوی و یک میلیارد ریال اختصاص یافت و در خصوص رفع مشکلات فنی دو سد قرار شد معاون وزیر نیرو با اعزام معاونان خود به منطقه اقدام لازم را انجام دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار