بوشهر-ایرنا- امام جمعه اهرم گفت: در سال همدلی و همزبانی هیچ بهانه ای برای تخلف وجود ندارد و همه باید با وحدت برای رفع مشکلات جامعه با دولت همکاری کنند.
کد خبر: ۵۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 25 June 2015
تابناک بوشهر: حجت السلام عیسی راستگو روز پنجشنبه درجلسه شورای اداری شهرستان تنگستان افزود: زمانی که مقام معظم رهبری مذاکره کنندگان هسته ای را امین، غیور، شجاع و متدین می نامد جای تاسف است گاهی مسایلی در فضاهای مجازی علیه کارگزاران نظام و دولت درج می شود که شرم آور است .

وی با طرح این سووال که اگر بخواهیم این مسایل را مطرح کنیم پس همدلی چه خواهد شد یادآورشد: همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: اگربخواهیم وحدت در جامعه اسلامی داشته باشیم محور، ولی امرمسلمین است و بایدحول محور فرمایشات معظم له برنامه و اقدام های خود را تنظیم کنیم .

راستگو در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر برگزاری برنامه های معنوی در جامعه یادآورشد:حضور مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان تنگستان درجلسات ماه رمضان در مساجد و حسینه ها باعث انگیره بیشتر حضور مردم بویژه جوانان در این جلسات معنوی می شود.

وی از برگزاری تلاوت هر روز قرآن در مصلای نماز جمعه اهرم توسط ستاد نمازجمعه خبرداد وخواستار حضور مدیران دستگاه های اجرایی دراین جلسات شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار