صبح امروز شهردار بوشهر با برخی اعضا شورای شهر و چند نفر از اصحاب رسانه استان بوشهر برای مراسم کلنگ زنی به سطح شهر بوشهر رفتند. شهردار جدید بندر بوشهر که با قول هایی که داده است زیر ذره بین شهروندان قرار دارد می کوشد کوچکترین پروژه عمرانی را بزرگ نشان دهد.
کد خبر: ۶۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 13 July 2015
تابناک بوشهر: صبح امروز شهردار بوشهر با برخی اعضا شورای شهر و چند نفر از اصحاب رسانه استان بوشهر برای مراسم کلنگ زنی به سطح شهر بوشهر رفتند. شهردار جدید بندر بوشهر که با قول هایی که داده است زیر ذره بین شهروندان قرار دارد می کوشد کوچکترین پروژه عمرانی را بزرگ نشان دهد.

غلامعلی میگلی نژاد در جالب ترین صحبت هایش به مردم قول داده که جمعیت بوشهر بعد از پنج سال به دو برابر می رسد. البته میگلی نژاد گفته آنقدر رفاه و زیبایی را به ارمغان می آورد تا این هدف محقق شود. یکی از نکات مهم در مورد بزرگنمایی پروژه های شهری میگلی نژاد این است که چند رسانه آقای شهردار را برای این کار همراهی می کنند. مسلما آنچه برای کارنامه کاری میگلی نژاد مهم است نظرات شهروندان بوشهری است. بهره نگرفتن از نخبگان شهر بوشهر یکی از کلیدی ترین مشکلات شهردار جدید است.

 اگر آقای شهردار طرح و پروژه بزرگی در برنامه ندارد می تواند به راحتی با مردم در میان بگذارد ولی برای سنگ فرش کردن یک خیابان و یا احداث یک پارک محله، چرا باید هیئت مطبوعاتی همراه خود ببرد؟ اینکه افکار عمومی شهر بوشهر با تبلیغ چند رسانه می تواند توقعات مردم را برآورده کند اشتباهی است که برخی شهرداران گذشته بوشهر هم آن را تکرار کرده بودند. حال و روز میدان ها و مبلمان شهری بوشهر با بودجه نزدیک به 250 میلیاردرد تومانی همچنان نامساعد است.

هفته گذشته شهرداری بوشهر یکی از افراد بی خانمان و دوره گرد را بنا بر همسو بودن با سیاست زیباسازی شهر، به زادگاهش برگرداند. برخی نزدیکان شهردار بوشهر با انتشار عکس های این فرد در فضای مجازی سعی داشتند آن را بزرگ جلوه دهند که با واکنش شهروندان همراه شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار