استاندار بوشهر در معارفه فرماندار دیلم:
استاندار بوشهر در معارفه فرماندار دیلم گفت:علت پافشاری برروی انتخاب وانتصاب فقط برخوردباافرادی بودکه قصدداشتندمدیریت استان راازمسیرخودش منحرف کند
کد خبر: ۶۳۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰ 29 July 2018

 

بوشهر:استاندار بوشهر با تاکید بر خدمت صادقانه بر اساس مطالبات مردم گفت: همه فرمانداران استان بوشهر باید با خانواده در شهرستان محل خدمت مستقر باشند.

به گزارش«تابناک»؛ عبدالکریم گراوند در آیین معارفه عبدالامیر قاسمی فرماندار جدید دیلم با بیان اینکه تغییر مسئولان سبب پویایی مجموعه می‌شود اظهار داشت: جابه‌جایی مسئولان استانی در مجموعه وزارت کشور در راستای پویایی سازمانی است.

وی با اشاره به انتصاب عبدالامیر قاسمی به عنوان فرماندار دیلم افزود: هدف از انتصاب فرماندار جدید دیلم، سلامت نفس وی بود و انتظار می رود همه مسئولان در توسعه شهرستان دیلم با فرماندار همسو باشند.

وی، سیاست مدیریت استان را اتحاد، برادری، انسجام و همدلی برای آبادانی و پیشرفت استان دانست و بیان کرد: کوچکترین حاشیه سبب مانع پیشرفت می‌شود که باید در راستای تحقق خواسته‌های مردم با تقویت اتحاد و همدلی زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان را فراهم کنیم.

گراوند با قدردانی از تلاش حسن اسماعیلی فرماندار پیشین و سرپرست فرمانداری دیلم، عبدالامیر قاسمی را به سمت فرماندار جدید شهرستان دیلم معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار