استاندار بوشهرخبرداد:
بوشهر :استاندار بوشهر از افتتاح ۴۴۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: ۴۰ پروژه با اعتبار هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال نیز آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 25 August 2018
بوشهر :استاندار بوشهر از افتتاح ۴۴۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: ۴۰ پروژه با اعتبار هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال نیز آغاز خواهد شد.

عبدالکریم گراوند  اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بسط امید افزایی در جامعه است و دولت تلاش بسیار زیادی در راستای این امیدآفرینی دارد.

وی با اشاره به اهمیت بهبود وتقویت کارآمدی دولت و پیشرفت جامعه، خاطرنشان کرد: بر لزوم عزت، توسعه، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی در گرو همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم در تمامی امور است.

استاندار بوشهر از افتتاح ۴۴۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت امسال ۴۰ پروژه با اعتبار هزار و ۵۴۲ میلیار دریال نیز آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: در هفته سال قبل ۴۲۲ پروژه با اعتبار پنج هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح شده بود که امسال شاهد افزایش دو برابری اعتبار پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت هستیم.

گراوند از افتتاح ۹۷ پروژه با اعتبار هزار و ۸۸۱ میلیارد ریال در شهرستان بوشهر خبر داد و افزود: در این شهرستان چهار پروژه با اعتبار ۷۷۳ میلیارد ریال نیز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی با اعتبار هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال در شهرستان تنگستان، ادامه داد: سه پروژه با اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریال نیز در این شهرستان آغاز خواهد شد.

استاندار بوشهر از افتتاح ۳۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۶۹ میلیارد ریال در شهرستان جم خبر داد و اضافه کرد: در هفته دولت امسال چهار پروژه با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۹۶ طرح و پروژه با اعتبار هزار و ۱۴۹ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان، از آغاز عملیات اجرایی هفت پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

گراوند افزود: در دشتی ۴۱ پروژه با اعتبار چهار هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال افتتاح و شش پروژه با اعتبار ۷۴ میلیارد ریال آغاز می‌شود و در دیر ۳۹ پروژه با اعتبار ۳۸۱ میلیارد ریال افتتاح و چهار پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح ۱۶ پروژه با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال و کلنگ‌زنی سه پروژه با اعتبار ۱۱۲ میلیارد ریال در دیلم، گفت: در عسلویه ۲۶ پروژه با اعتبار ۳۱۶ میلیارد ریال افتتاح و یک پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: در کنگان ۲۲ پروژه با اعتبار ۲۱۹ میلیارد ریال افتتاح و پنج پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال آغاز خواهد شد و در گناوه ۳۸ پروژه با اعتبار ۳۵۴ میلیارد ریال افتتاح و سه پروژه با اعتبار ۶۸ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار