فرماندار کرمانشاه بر نقش مهم سازمان های مردم نهاد در پیشگیری و مبارزه با اعتیاد تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 03 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، فضل الله رنجبر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که امروز(۱۳دی) برگزار شد،افزود: اگر خواهان حل مشکلات ایجاد شده در ارتباط با اعتیاد و مواد مخدر هستیم باید نگاه ویژه به سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه داشته باشیم.

وی با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید و در رأس آن رئیس جمهور نسبت به تشکیل سازمان های مردم نهاد برای مبارزه با مواد مخدر افزود: اهتمام دولت در این خصوص سبب شده تا شاهد حضور و ظهور جمع خوبی از سازمان های مردم نهاد در ارتباط با مقابله با مواد مخدر از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید باشیم.

رنجبر حمایت های دولت از برنامه های پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان کرمانشاه را مایه دلگرمی عنوان و ابراز امیدواری کرد: با این رویکرد شاهد کاهش آمار اعتیاد در حوزه شهرستان کرمانشاه باشیم.

فرماندار کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به برگزاری کلاس های آموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد در بخش کوزران شهرستان کرمانشاه داشت و برگزاری این کلاس ها را در جهت روشنگری در مورد اعتیاد و مشکلاتی که این بلای خانمانسوز پیش روی خانواده‌ها قرار خواهد داد، اثرگذار دانست.

وی ادامه داد:همچنین با همکاری بخشداری کوزران برنامه ای تحت عنوان شب نشینی در منازل برای آموزش مهارت های مقابله با اعتیاد در حال برگزاری است .

فرماندار کرمانشاه یادآوری کرد: اگر هسته های مردمی را در ارتباط با مقوله اعتیاد تقویت کنیم خواهیم توانست در این زمینه الگوی کاری خوبی را ارائه کنیم.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار