فرماندار دشتی گفت: در راستای حمایت از صنایع دستی شهرستان به زودی عملیات اجرایی کارگاه صنایع دستی در روستای بحیری آغاز می شود.
کد خبر: ۷۶۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 30 July 2019

فرماندار دشتی گفت: در راستای حمایت از صنایع دستی شهرستان به زودی عملیات اجرایی کارگاه صنایع دستی در روستای بحیری آغاز می شود.

کارگاه های صنایع دستی در روستاهای دشتی ایجاد می شود

 عبدالله نادری در جلسه شورای مهارت آموزش شهرستان دشتی اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های خوب شهرستان دشتی در حوزه صنایع دستی می‌باشد که در همین راستا در دو سال اخیر اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه در حال پیگیری ثبت ملی عبای بحیری هستیم، افزود: برای توسعه صنایع دستی در این روستا سه میلیارد زیاد مصوب شده که اجرای این پروژه علاوه بر آموزش افراد زمینه اشتغال روستاییان زیادی را نیز فراهم می‌کند.

 

نادری ادامه داد: در زمینه مهارت آموزی هیچ محدودیتی در سطح شهرها و روستاها وجود ندارد که ضرورت دارد شهرداران و دهیاران اهتمام جدی نسبت به این موضوع داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه پایه اساس اشتغال مهارت است، ادامه داد: اگر می‌خواهیم نیروهای توانمند در سطح جامعه داشته باشیم باید مهارت لازم فرا بگیرند.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته هم اکنون دوره‌های آموزشی در تمامی نقاط شهرستان دایر شده است و امروز مهارت آموزی برای افراد یک ضرورت می‌باشد.

 

وی یادآور شد: با توجه به بیکاری که در سطح جامعه وجود دارد جوانان باید به سمت آموزش‌های مهارتی حرکت کنند تا شاهد ایجاد فضای کسب و کار باشیم وخانواده ها نیز باید نسبت به این موضوع حساس باشند.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار