برزگرزاده: تاکنون ۲۰۰ نشست در شورای چهارم شهر بوشهر برگزار شده است، که ۶۵ مدیر را تاکنون به این نشست‌ها دعوت کرده‌ایم و نقطه نظرات و مشکلات و نیازهای مردم را با مسئولان مطرح کردیم. وی تاکید کرد از استاندار هم می‌خواهیم که برای مدیران برنامه زمان‌بندی بگذارند و از آنها بخواهند که برای انجام امور مختلف تاکنون چه کاری انجام داده اند کجای کار هستند.
کد خبر: ۷۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 16 August 2015

عبدالخالق برزگرزاده صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران باید همیشه و همه جا باشند و ما نیز در شورای شهر اعتقاد داریم که خبرنگاران باید در نشست‌های ما حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه به شفاف‌سازی همه مسائل اعتقاد داریم، تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در شفاف‌سازی مسائل دارند و انتظار داریم که مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند و تا رسیدن به نتیجه مناسب دنبال کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اینکه هیچ‌وقت در شورای شهر را بر روی هیچ خبرنگاری نبسته‌ایم، تصریح کرد: شورای شهر بوشهر شاید تنها شورایی باشد که اخبارش تا این حد منتشر شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ نشست در شورای چهارم شهر بوشهر برگزار شده است، اضافه کرد: ۶۵ مدیر را تاکنون به این نشست‌ها دعوت کرده‌ایم و نقطه نظرات و مشکلات و نیازهای مردم را با مسئولان مطرح کردیم.

برزگرزاده ادامه داد: از استاندار هم می‌خواهیم که برای مدیران برنامه زمان‌بندی بگذارند و از آنها بخواهند که برای انجام امور مختلف تاکنون چه کاری انجام داده اند کجای کار هستند.

وی تاکید کرد: صالحی معاون رئیس جمهور را به شورای شهر آوردیم و بحث برق و آبشیرین‌کن و دیگر نیازهای شهر بوشهر را مطرح کردیم و این وظیفه ما بود ولی بقیه مدیران هم باید گزارش دهند که برای انجام آن چه اقدامی کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در ادامه به موضوع حمایت شورا و شهرداری بوشهر از تیم شاهین اشاره کرد و افزود: تعدادی موافق حمایت از فوتبال هستند و برخی نیز مخالف هستند که همه دیدگاه‌ها محترم است.

وی با اشاره به مخالفت یکی از خبرنگاران با حمایت شهرداری از تیم‌های فوتبال بوشهر گفت: وقتی مردم با رای خود نمایندگانی را انتخاب کرده‌اند، باید به دیدگاه مردم احترام گذاشت و اگر کاری را که موافق آن نیستیم نباید بگوییم که کاملا اشتباه است.

برزگرزاده اضافه کرد: اگر لایحه‌ای در شورای شهر تصویب شد یعنی که نظر مردم مصوب شده است و ما هم برای تصویب طرح‌ها نظر مردم را پرسیده‌ایم و در آینده هم می‌پرسیم. ما خواسته مردم را پیگیری می‌کنیم و راهی را می‌رویم که نظر مردم است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار