غلامعلی میگلی‌نژاد: احداث شهربازی، احداث پارکینگ‌های طبقاتی و توسعه امکانات ورزش‌های آبی در ساحل بوشهر خبر داد و افزود: پروژه روگذر میدان آزادی و میدان مطهری بوشهر نیز با اعتبار ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 18 August 2015
غلامعلی میگلی‌نژاد ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به آغاز پنج پروژه عمرانی در شهر بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی خوبی به منظور بهبود وضعیت مبلمان شهری بوشهر داریم و در این راستا طرح‌ها و برنامه مختلفی را اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پنج پروژه ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد، اضافه کرد: یکی از این طرح‌ها مربوط به اجرای روکش آسفالت خیابان طالقانی است که در سطح شش هزار متر مربع اجرا می‌شود و اعتبار آن ۱۱.۸ میلیارد ریال است.

شهردار بوشهر همچنین به اجرای موزاییک فرش خیابان امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: این طرح مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با اعتبار ۶.۴ میلیارد ریال اجرا می شود.

اجرای کانال‌های دفع آب‌های سطحی در بوشهر

وی همچنین به اجرای کانال دفع آب های سطحی و زیرسازی خیابان منتهی به سبزآباد اشاره کرد و افزود: این طرح نیز با اعتبار ۲.۱ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

میگلی‌نژاد همچنین از اجرای کانال دفع آب‌های سطحی از حدفاصل مسیر سه‌راه بیمارستان تامین اجتماعی تا سه راه امام‌زاده خبر داد و اضافه کرد: این طرح دارای ۷۹۰ متر طول است.

وی گفت: از دیگر پروژه‌هایی که امروز آغاز شده می‌توان به اجرای کانال دفع آب های سطحی حدفاصل سه راه سرتل تا کوچه مهر و پارک محله‌ای باهنر اشاره کرد.

افزایش بودجه شهرداری بوشهر

شهردار بوشهر بودجه امسال شهرداری را یک‌هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: شاهد افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی بودجه شهرداری بوشهر نسبت به سال قبل هستیم که برای افزایش میزان بودجه و اعتبارات در سال‌های آینده تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: از همه ظرفیت‌های برای بهبود وضعیت زیرساخت‌های شهری بوشهر استفاده خواهیم کرد و از همه مردم کشور برای دیدن بوشهری متفاوت در نوروز امسال دعوت می‌کنیم.

احداث پارکینگ‌های طبقاتی

میگلی‌نژاد تصریح کرد: از محل اعتبارات داخلی پروژه‌های شهرداری را اجرا کرده‌ایم و امیدواریم شاهد تزریق بودجه و اعتبارات شهرداری باشیم و بتوانیم شهری متناسب با انتظارات مردم بسازیم.

وی از احداث شهربازی، احداث پارکینگ‌های طبقاتی و توسعه امکانات ورزش‌های آبی در ساحل بوشهر خبر داد و افزود: پروژه روگذر میدان آزادی و میدان مطهری بوشهر نیز با اعتبار ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار