عبدالخالق برزگرزاده سه‌شنبه شب در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به مطالبی که توسط معاونت دفتر استانداری در مورد شورای شهر بوشهر در رسانه ها منتشر شده بود، بدون اعلام صحت و کذب این مطالب، ادبیات بکار رفته را نوعی توهین به نمایندگان مردم و اعضاء شورا دانست.
کد خبر: ۷۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 19 August 2015
تابناک بوشهر: رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به مطالبی که در برخی از رسانه‌ها توسط معاونت دفتر استانداری در مورد شورا درج شده، گفت: هر نوع توهین به نمایندگان مردم و اعضاء شورا توهین به مردم تلقی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر اعضای شورا نقدها و مطالبی دارند باید متناسب با آن جواب داده شود نه اینکه با توهین جواب داده شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه سال 94 به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین شده است این همدلی و همزبانی برای مسئولین نیز مطرح است و ما بر اساس رهنمون‌های مقام معظم رهبری نقد را بر اصلاح امور می‌دانیم.

برزگرزاده با بیان اینکه شورا نقدهایی به ادارات دولتی استان دارد، اضافه کرد: شورای شهر تبلور مستقیم شعار سال در مدیریت شهری است و بنای ما به همدلی با مسئولان بوده هر چند بر اساس مسئولیتی که داریم نقد سازنده را وظیفه خود می‌دانیم.

برزگرزاده ادامه داد: لذا در این راستا از روابط عمومی شورای شهر خواسته‌ایم در فضای همدلی پاسخی در خصوص نقد و نظرات داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم بالاترین افتخار بوده و این ممکن نیست جزء با همدلی و توسعه همه‌جانبه استان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و سیاسی، عنوان کرد: بر خود واجب می‌دانیم که در شورا نسبت به درخواست‌های مردم همیشه پیگیری مجدانه داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار امیدواری کرد: دستگاه‌های اجرایی توان انتقادپذیری خود را بالا برده و پذیرای انتقادات سازنده باشند.

وی با اشاره به اینکه همه افتخارات دولت در زمینه هسته‌ای و اقدامات خوبی که در این مدت در همه زمینه‌ها داشته در سایه همدلی بوده، گفت: مردم مستحق بهترین‌ها هستند و ما باید از چالشی که ممکن است نشاط و شادابی مردم را به خطر بیاندازد جلوگیری کنیم تا بتوانند با شادابی و سربلندی در این مملکت زندگی کنند.

گرچه برزگرزاده از نقدپذیری و بالا بردن تحمل پذیرش نقدها به عنوان یک ضرورت نام برده، اما به نظر می رسد رئیس شورای شهر بوشهر با سکوتی که برای پاسخ به این مسئله اتخاذ کرده، به دنبال بیان حقیقتی است.
یک احتمال این است که پاسخ معاونت عمرانی استانداری به موضوع مورد بحث شورا ارتباطی نداشته و صرفا تشریح ماجرایی دیگر است و احتمال دیگر آنکه رئیس شورای شهر بوشهر و همکاران ایشان انتظار پاسخ معاونت عمرانی استانداری را نداشته و در مقابل مستندات و بندهای بیان شده چاره ای جز تسلیم و عوض کردن صورت مسئله نداشته اند.

باید دید آیا در روزهای آینده شورای اسلامی شهر بوشهر در مقابل مستندات ارائه شده پاسخی خواهد داد یا همچنان بخاطر جلوگیری از تنش، به جوابیه معاونت عمرانی استانداری پاسخ نمی دهد؟ 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
عجب!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار