620 نفر از جوانان و فارغ التحصیلان شهرستان دشتستان دریکسال گذشته در مجموعه نفت و گاز پارس جنوبی مشغول به کار شده اند.
کد خبر: ۷۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 20 August 2015
تابناک بوشهر: ارسلان زارع فرماندار دشتستان روز چهارشنبه در کمیته بررسی وضعیت اشتغال جوانان استان بوشهر در صنایع نفت و گاز پارس جنوبی در برازجان با اعلام این خبر گفت: شهرستان دشتستان یکی از بزرگترین شهرستان های استان هم از لحاظ جمعیت و هم وسعت است و دارای جوانانی مستعد با تحصیلات عالی و دانشگاهی و خلاق است.

وی تصریح کرد: موفقیت های جوانان دشتستانی در عرصه های مختلف علمی و دانشگاهی و فنی و در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و در سطح ملی و بین اللملی باعث افتخار است.
زارع همچنین یکی از مهمترین محورهای اشتغال شهرستان دشتستان را کشاورزی و صنایع وابسته به آن ذکر کرد.

فرماندار دشتستان با اشاره به وجود فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی مرتبط با صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در شهرستان خواستارتوجه به ایجاد اشتغال بیشتر این جوانان درمجموعه های نفت وگاز پارس جنوبی شد.

سید اسماعیل موسوی مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر نیز بر ایجاد زمینه و بسترهای لازم در جذب نیروهای بومی تاکید کرد و خواستار توجه و التزام شرکت های حوزه نفت و گاز پارس جنوبی در جذب واشتغالزایی 50 درصدی نیروهای بومی استان بوشهر شد.

فرماندار عسلویه نیز بر اشتغال نیروهای بومی در شرکت های نفت و گاز تاکید کرد وخواستار ایجاد فرصت های شغلی مورد نیاز و مربوط به حوزه نفت و گاز و تربیت نیروهای متخصص در این حوزه شد.

عبداله نادری بر حضور مستمر و نظارت بیشتر مجموعه های اداره کار بر شرکت های حوزه نفت و گاز و التزام آنها به جذب نیروهای بومی تاکید کرد.

مسئولین کنگان نیز خواستار احیاء بیشتر مراکز فنی وحرفه ای در شهرستان کنگان و تسریع در آموزش های مربوطه به حوزه نفت و گاز به جوانان این منطقه و استان از سوی این مراکز شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار