فرماندار کرمانشاه گفت: در این روزها نباید آب و برق مشترکین به دلیل بدهی قطع شود.
کد خبر: ۸۲۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 07 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،فضل الله رنجبر در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر کرمانشاه که امروز(17 اسفند) برگزارشد، بااشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان، اظهار کرد: هرچند به شرایط حادی نرسیده‌ایم که بخواهیم شهر را قرنطینه کنیم، اما باید با تبلیغات از مردم بخواهیم در ایام نوروز به کرمانشاه سفر نکنند.

وی اضافه کرد: از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی در استان باید تبلیغاتی انجام دهیم که به مردم کشور اطلاع رسانی کنیم که امسال پذیرش میهمان نوروزی نداریم، اما پس از پایان بحران برای حضورشان سنگ تمام خواهیم گذاشت.

فرماندار کرمانشاه بااشاره به احتمال پذیرش میهمانان نوروزی در تعدادی از روستاهای استان، عنوان کرد: باید یک سامانه اطلاع رسانی ایجاد کنیم تا اگر مواردی از پذیرش میهمان بویژه از استان‌های آلوده در روستاها بود، دهیاران از طریق آن بتوانند به مرکز اطلاع دهند و همچنین میهمانان را به مراکز بهداشتی راهنمایی کنند.

وی در ادامه خواستار رسیدگی به وضعیت مراکز تفریحی و گردشگری در این ایام هم شد و گفت: طبق گزارشات، درحالی این روزها سراب نیلوفر میزبان گردشگران زیادی است که امکانات بهداشتی آن بسیار کم است، بنابراین باید به وضعیت آن رسیدگی شود.

رنجیر همچنین خواستار همکاری شرکت‌های آب و فاضلاب و برق با مردم در روزهای بحران کرونا شد و گفت: انتظار داریم این دستگاه‌های خدمات رسان در این ایام از قطع آب و برق مشترکین به دلیل بدهی پرهیز کنند.

این درخواست فرماندار کرمانشاه از سوی معاون عمرانی استانداری کرمانشاه هم مورد تاکید قرار گرفت و گفت: هیچ کدام از دستگاه‌های خدمات رسان مانند شرکت آب و فاضلاب و برق حق قطع آب و برق مشترکین را به بهانه عدم پرداخت بدهی ندارند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه خواستار برنامه ریزی برای مدیریت زباله‌های بیمارستانی بویژه بیمارستان محل نگهداری مبتلایان کرونا شد و گفت: در این زمینه شهرداری باید مدیریت خاصی داشته باشد.

در ادامه این نشست رضا داودی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه نیز گزارشی از وضعیت مصرف آب در کرمانشاه پس از شیوع کرونا داد و گفت: هرچند در روزهای ابتدایی این بحران با یک شوک هیدرولیکی به شبکه‌های آب استان مواجه شدیم و شاهد وقوع الگوی مصرفی تابستان در زمستان بودیم، اما اکنون شبکه‌های آب استان در شرایط پایداری هستند.

وی افزود: در شرایط فعلی مشکل قطعی یا افت فشار آب را در سطح استان نداریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار