فرماندار شهرستان دیلم:
فرماندار شهرستان دیلم گفت: طرح بزرگراه دیلم به گناوه از طرح‌های مهم استان بوشهر است چراکه استاندار بوشهر در سفر به دیلم برای تسریع درتکمیل این طرح اعتبار آن از ۳۰ به ۴۵ میلیارد تومان افزایش داد.
کد خبر: ۸۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 26 August 2015
حسن اسماعیلی بعدازظهر امروز درنشست با خبرنگاران با بیان اینکه توجه به مطالبات مردم از اولویت‌‎های مسئولان است اظهار داشت: با توجه به اینکه حل مشکلات مردم از اولویت‌های مسئولان است مدیران شهرستان دیلم دراین حوزه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به تکمیل بزرگراه دیلم به گناوه گفت: برای تسریع این طرح مهم و عمرانی که یکی از مطالبات مهم مردم دیلم و گناوه است 30 میلیارد تومان تخصیص یافته بود که در سفر استاندار بوشهر به دیلم این اعتبار به 45 میلیارد تومان افزایش یافت.

فرماندار شهرستان دیلم، با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر بیان کرد: برای این مهم و ایجاد زیرساخت‌های لازم 5 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است وامسال این طرح‌ها عملیاتی می‌شود.

اسماعیلی یکی از محورهای توسعه در دیلم را محور گردشگری دانست و تصریح کرد: برای اجرای این طرح در دیلم 12 میلیارد ریال مصوب شده که منطقه گردشگری دیلم اجرایی می‌شود.

وی، تخصیص 50 میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری بندر امام حسن(ع) دیلم را از دیگرطرح‌ها دانست.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار