معاون میراث فرهنگی استان بوشهر عنوان کرد
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: توسعه گردشگری استان مهم‌ترین هدفی است که در برگزاری جشنواره نخل و خرما دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹ 01 September 2015
ناصر امیرزاده عصر امروز در نشست مسئولان آب‌پخش اظهار داشت: توسعه صنعت گردشگری استان بوشهر از برنامه‌های اساسی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که با جدیت برای تحقق آن در تلاش هست.

وی افزود: وجود نخلستان‌ها و طبیعت ارزشمند از جاذبه‌های گردشگری مهمی است که در شهرستان دشتستان با آن مواجه هستیم و باید از این پتانسیل برای توریسم‌پذیری دشتستان استفاده کنیم.

امیرزاده خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره نخل و خرما در استان بوشهر از رویکردهای ارزشمندی است که با حمایت مسئولان سازمان میراث فرهنگی کشور شاهد آن خواهیم بود و بنا داریم ابعاد مختلف جاذبه‌های نخلستان را در این جشنواره به تصویر بکشیم.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان داشت: رویکرد اصلی این جشنواره گردشگری است و در کنار آن شاهد حصول دستاوردهای ارزشمند اقتصادی نیز خواهیم بود.

امیرزاده عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای جذب گردشگر بین‌المللی از طریق جاذبه نخلستان‌های استان بوشهر از مواردی است که در کنار این جشنواره به آن توجه داریم و در این راستا تمامی بروشورهای جشنواره نخل و خرما به صورت دو زبانه تهیه می‌شوند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات با دفاتر گردشگری برای برگزاری تورهای ویژه جشنواره نخل و خرما و هماهنگی با هتل‌ها و مسافرخانه‌های استان جهت ارائه تخفیف ویژه به گردشگرانی که در این جشنواره شرکت می‌کنند از اقداماتی است که در هفته‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: جشنواره نخل و خرما در تقویم برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی ثبت شده و از این به بعد به‌صورت سالانه شاهد برگزاری این جشنواره ملی در آب‌پخش خواهیم بود.

امیرزاده با اشاره به ابعاد جشنواره نخل و خرما، اذعان داشت: گردشگری سلامت، گردشگری اقتصادی، گردشگری صنعتی و ... از اهدافی است که در این جشنواره به آن توجه داریم و در میان‌مدت و درازمدت تاثیر زیادی در اعتلای آب‌پخش و استان خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برگزاری غرفه‌های صنایع دستی، کارگاه‌های موسیقی، کارگاه‌های گرافیک و بسته‌بندی و ... از برنامه‌های جنبی است که در کنار برگزاری جشنواره خرما شاهد آن خواهیم بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار