قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل گفت: به منظور کمک به دریانوردان در ارتباط با شرایط کار و زندگی بر روی کشتی، ایران به کنوانسیون کار دریایی ملحق شد.
کد خبر: ۸۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 03 September 2015
محمد تقی حسینی بعداز ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان از جهات گوناگون دارای موقعیت ویژه و با ارزش است اظهار داشت: بزرگترین حوزه کارگری کشور در منطقه پارس جنوبی در استان بوشهر رخ داده است که رابطه نزدیکی با رسالت و وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد.

وی با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های اجتماعی در منطقه پارس جنوبی افزود: توسعه نامتوازن در بخشی از موارد مشکلات اجتماعی به بار می‌آورد که باید از هم اکنون در حوزه اجتماعی منطقه پارس جنوبی که توسعه صنعت و توسعه زیرساخت‌های منطقه‌ای نامتوازن است برنامه‌ریزی شود.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل  با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های تفریحی و فرهنگی در حوزه پارس جنوبی افزود: ایجاد این زیرساخت‌ها در یک مجموعه کارگری گسترده مانند پارس جنوبی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه به وظیفه خود عمل می‌کند.

حسینی با بیان اینکه مشاغل دریانوردان و صیادان سخت و زیان‌آور است گفت: برای قرار گرفتن شغل دریانوردی در مشاغل سخت و زیان‌آور اقداماتی انجام شده است که پیوستن جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون کار دریایی از آن جمله است.

وی با بیان اینکه درالحاق ایران به کنوانسیون دریایی 67 سند تدوین شده است افزود: ناوگان دریایی ایران با داشتن نیروهای جوان و آموزش دیده بهترین ناوگان دریایی جهان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار