شهردار بوشهر خبر داد ؛
میگلی نژاد عنوان کرد : از روز دوشنبه (امروز) عملیات اجرایی کف سازی محدوده تیو ، پیاده روهای خیابان ولیعصر ، مدرس و عاشوری آغاز و به زودی خیابان صفوی نیز برای به سازی پیاده رو در دستور کار قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 07 September 2015
شهردار بندر بوشهر از بروز یک فاجعه در میدان آزادی بوشهر با اولین بارندگی پاییزی خبر داد .

بر اساس این گزارش ؛ غلامعلی میگلی نژاد در دویست و نهمین نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود : به دلیل این که فکری برای خروجی آب کانال آب زیر زمینی خیابان نیروگاه به سمت میدان آزادی نشده هم اکنون و پیش از هر گونه بارندگی کانال موجود پر از آب است.

به گزارش سوک ؛  وی اضافه کرد : پیش از طراحی این کانال که به منظور ساماندهی آب جاده نیروگاه و تنگک ها در طی سال گذشته انجام شد آب این میدان از سمت غرب میدان آزادی به سمت خور بوشهر هدایت می شد و در کمترین زمان آب این میدان تخلیه می گردید.

شهردار بوشهر تصریح کرد : با ایجاد این کانال و بسته شدن خروجی قبلی میدان آزادی ، شرایط موجود به گونه ای است که با اولین بارندگی پاییزی با تجمع شدید آب تنگک ها و جاده نیروگاه در میدان آزادی مواجه خواهیم بود به گونه ای که تا پمپ گاز سی ان جی شهرداری این پس آبها گسترش می یابد.

وی با انتقاد از نبود مطالعات جامع برای تعیین محل خروجی آب کانال جاده نیروگاه اتمی در حدواسط تنگک اول و دوم در قبل از اجرای این پروژه اظهار کرد : اگر تا زمان باقی مانده فکری به حال خروجی آب این کانال و میدان آزادی انجام نشود بدون شک با یک فاجعه در میدان آزادی پس از هر بارندگی مواجه می شویم .

شهردار بوشهر درباره هرس درختان برای کاهش قطع برق گفت : هر چند زحمات کارکنان برق بوشهر با توجه به گرمای هوا قابل تقدیر است اما مشاهدات عینی از اکثر شهرهای ایران نشان می دهد که حتی در مناطق سردسیر که با تجمع برف بر درختان مواجه هستیم می بینیم که شاخه درختان در سیم های برق تنیده شده است اما در زمستان و تابستان با قطعی برق به این دلیل مواجه نمی شوند .

وی با اعلام این که سرانه سبز بوشهر 4 متر از استاندار ملی پایین تر است افزود : با هزار و یک مشقت درختانی کاشته می شود تا از تاثیرات گرد و خاک جلوگیری شود و به تلطیف و کاهش گرمای مستقیم ناشی از تابیدن بر کف خیابان و کوچه ها کمک کند که با هرس وسیع آن توسط شرکت توزیع برق برای جلوگیری از قطع شدن برق مواجه می شویم .

میگلی نژاد اضافه کرد : مسئولان برق منطقه ای فارس معتقدند که بخش عمده ای عایدات آنها از طریق مصرف برق در بوشهر بدست می آید اما همچنان که تمام شبکه های برق را در شهر شیراز کابلی و زیرزمینی کرده اند ولی حاضر نیستند بودجه ای در اختیار برق استان بوشهر برای زیرزمینی کردن کابل های برق قرار دهند .

وی با انتقاد از رفتار شهردار قبل بوشهر گفت : در اولین روز پذیرش مسئولیت شهرداری در امسال به همراه یکی از اعضاء شورای شهر به پارک دانشجو رفتم و با کمال تعجب دیدم سنگ های فراوانی که بعدا مشخص شد 900 میلیون تومان هزینه آن شده است بر روی ماسه های زیبای پلاژ بانوان ریخته اند که ناچار دستور دادم برای زیبایی محیط و امنیت موجود ، این سنگ ها از آن قسمت برداشته شود که در واقع فقط تضییع بیت المال و حقوق شهروندان در این مکان انجام شده بود .

شهردار بوشهر با اعلام این که صحیح نیست که هر گونه مشکلی در شهر بوشهر وجود دارد را بر سر شهرداری آوار کنیم ، اظهار کرد : شهرداری متولی حفظ زمین های متعلق به مسکن و شهرسازی در تنگک ها و زمین های ورزشی موجود در شهر که مورد تملک اداره ورزش و جوانان است نیست و این دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از زمین خواری باید خود تدابیر لازم را برای حفاظت از اموالشان به خرج دهند.

وی عنوان کرد : از روز دوشنبه ( فردا ) عملیات اجرایی کف سازی محدوده تیو ، پیاده روهای خیابان ولیعصر ، مدرس و عاشوری آغاز و به زودی خیابان صفوی نیز برای به سازی پیاده رو در دستور کار قرار می گیرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار