عضو کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر خواستار شد
عضو کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر خواستار جلوگیری از انتقال کلینیک درمانی حضرت ابوالفضل به خیابان امام خمینی (ره) شد.
کد خبر: ۹۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 10 September 2015
 علی‌اکبر شمسا صبح امروز در نشست بررسی مشکلات عمران شهری بوشهر با بیان اینکه انتقال کلینیک تخصصی حضرت ابوالفضل(ع) به خیابان امام باعث ترافیک دوچندان این خیابان می‌شود خواستار عدم انتقال این مرکز درمانی به این خیابان شد.

 شمسا تصریح کرد: قرار است کلینیک تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) به ساختمان سابق بانک ملت در خیابان امام خمینی (ره) منتقل شود این در حالی است که در بعدازظهرها به دلیل متمرکز شدن بسیاری از مراکز درمانی و خدماتی به‌ویژه مطب پزشکان در این خیابان شاهد ترافیک بسیار سنگین و قفل شدن خیابان امام تا میدان قدس هستیم و همچنین با توجه به نبود پارکینگ شاهد پارک ماشین‌ها در کوچه‌های اطراف خیابان امام خمینی (ره) هستیم که مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: ضرورت ندارد مرکز پزشکی جدیدی در این خیابان راه‌اندازی شود چون ترافیک این خیابان را دوچندان می‌کند بلکه باید تمرکززدایی شده و بخشی از مراکز درمانی و  مطب پزشکان به دیگر نقاط شهر مخصوصاً قسمت جنوبی شهر منتقل شود تا شاهد ترافیک کمتر خیابان امام خمینی(ره) باشیم.  

شمسا در ادامه با انتقاد از وضعیت بیلبوردها و تبلیغات شهری اظهار داشت: ما در تبلیغات شهری آگهی‌های فرهنگ شهروندی و تبلیغات دینی نمی‌بینیم و زیبنده شهر بوشهر که این‌همه شهید در دفاع مقدس داده است نیست که  اثری از تبلیغات دینی و فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر نباشد.

وی گفت: متولی این بیلبوردها و پرتابل‌ها چه کسی است؟ سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری یا بخش خصوصی؟ وضعیت بیلبوردها باید از این وضعیت خارج‌شده و به فرهنگ شهروندی و دینی در تبلیغات شهری توجه جدی شود.  
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار