استاندار بوشهر گفت: با توجه به استقبال ایران و چین به فعالیت‌های اقتصادی بین دو کشور، علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، می‌توان از محصولات تولیدی برای صادرات هم استفاده کرد.
کد خبر: ۹۲۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 14 December 2020

عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست با سرمایه‌گذار واحد تولیدی و اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: حمایت از تولید و اشتغال را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری است که تلاش داریم با استقبال از سرمایه‌گذاران زمینه توسعه تولید و افزایش اشتغال را در استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت چین و ایران برای گسترش روابط اقتصادی و تجاری بیان کرد: باید تلاش شود که روابط اقتصادی دو کشور گسترش یابد.

استاندار بوشهر نفت و گاز را یکی از ظرفیت‌های مهم در استان بوشهر دانست و تصریح کرد: نیروی انسانی یکی دیگر از توانمندی‌های استان بوشهر است که فرصت خوبی برای توسعه اقتصادی است.

گراوند ادامه داد: با توجه به استقبال ایران و چین به فعالیت‌های اقتصادی بین دو کشور، علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، می‌توان از محصولات تولیدی برای صادرات هم استفاده کرد.

وی بیان داشت: سرمایه گذار کشور چین یک میلیون دلار برای راه اندازی واحد تولیدی کاغذ دیواری در این استان هزینه کرده است؛ این واحد تولیدی ظرفیت تولید روزانه چهار هزار رول کاغذ دیواری دارد و زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را هم فراهم خواهد کرد.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه این طرح با مشارکت سرمایه گذار ایرانی انجام می شود طرف ایرانی ۷۰میلیارد تومان برای این واحد هزینه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار