فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت:برای قطع زنجیره انتقال کرونا یلدای امسال را به فضای مجازی انتقال دهید و از دورهمی ها بپرهیزید.
کد خبر: ۹۲۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 18 December 2020

فضل الله رنجبر در گفتگو باخبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:درشرایط شیوع بیماری کرونا در آستانه ی شب تاریخی یلدا هستیم و همچنین این شب مصادف با میلادمبارک حضرت زینب و روز پرستار است.

وی در ادامه ضمن تبریک این مناسبت های ارزشمند،از زحمات کادر درمان و بویژه پرستاران عزیز که شاهد تلاش شبانه روزی آنها هستیم،یاد و خاطره شهدای کادر درمان که برای سلامت مردم از جان عزیز خودشان گذشتند را گرامی داشت.

این مسئول از ابتکار عمل خوب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکارانشان و نیز همکاری خوب رادیو من قدردانی کرد و افزود:از تمام همشهری ها هم استانی ها انتظار داریم در شرایط که وضعیت استان نارنجی است و احتمال دارد هر لحظه به قرمز تبدیل شود برای جلوگیری از چنین رخدادی و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در چنین شبی که بر اساس رسم دیرینه خانواده ها دور هم جمع می شوند،امسال بخاطر سلامت خود و خانواده ها و جامعه،این موضوع را به فضای مجازی انتقال دهند و از دورهمی ها بپرهیزند.

فرماندار کرمانشاه خاطر نشان کرد:بر اساس مطالعات یکی از اصلی ترین راه های انتقال بیماری کرونا دورهمی هایی است که خانواده ها نمی دانند چه فردی به بیماری مبتلاست و همین موضوع باعث انتقال و شیوع ویروس می شود.

رنجبر در پایان تاکید کرد:به عنوان فردی که از نزدیک در جریان شیوع این بیماری هستم از مردم خواهش و انتظار دارم که همکاری لازم را داشته باشند و دورهمی های خود را بخصوص در شب یلدا کنترل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار