دویست و یازدهمین جلسه علنی شورای شهر بوشهر دو مهمان ویژه داشت عباس جامعی ژیمناستیک کار بوشهری که موفق به کسب اولین مدال تاریخ ایران در رشته ژیمناستیک در آسیا شده بود و نرگس دوست محمدی کار آموز بوشهری که به عنوان تنها زن ایرانی در چهل و سومین دوره مسابقات جهانی مهارت در کشور برزیل در رشته فناوری طراحی گرافیک موفق به کسب دیپلم افتخار و مقام چهارمی شده بود .
کد خبر: ۹۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 14 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوشهر در این نشست که با حضور اعضای شورا ، چارکی معاون شهردار ، قیصی زاده مشاور جوانان استاندار و کازرونی مدیرکل آموزش فنی حرفه ای بوشهر برگزار شد از این دو جوان بوشهری که موفق به کسب مقام  جهانی و آسیایی شده بودند تجلیل بعمل آمد.

برزگرزاده : استعدادهای فراوانی در بخش های علمی ، هنری و ورزشی داریم

رییس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه جوانان بوشهری در زمینه های مختلف دارای استعداد هستند که حمایت از آنها می تواند افتخارآفرینی ها در سطح کشور و حتی جهان را در برداشته باشد.



وی ادامه داد: ما استعدادهای فراوانی در بخش های علمی ، هنری و ورزشی داریم که جناب جامعی و سرکار خانم دوست محمدی نمونه آن می باشند

ریس شورا با بیان اینکه امروزه یکی از افتخارآفرینی استان های کشور میزان موفقیت دانش آموزان آن استان در کنکور سراسری است که باید زمینه این موفقیت نیز برای بوشهر فراهم شود.

برزگرزاده ادامه داد: همانند استان یزد که 21 سال موفقیت رتبه نخست قبولی های کنکور کشور را به یدک می کشد در استان بوشهر نیز باید تلاش کرد این رتبه در سطح مطلوب تری نسبت به گذشته قرار گیرد.

 وی در ادامه  با بیان اینکه هدف شورای شهر بوشهر ضمن تجلیل از این جوانان بوشهری افتخار آفرین این است که  انشالله انگیزه ای  گردد برای سایرین .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار