مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر:
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: برای ارائه خدمات بهتر و هدافمند به جامعه با تدوین طرح‌های ۱۵گانه امید این طرح‌ها در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرایی شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۸ 15 September 2015
تابناک بوشهر: سید اسماعیل موسوی بعد از ظهردیروز در نشست با فرماندهان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با بیان اینکه نام‌گذاری عناوین سال‌ها توسط رهبرمعظم انقلاب اسلامی با درایت و حکمت انجام می‌شود اظهار داشت: با بررسی‌‎های عناوین سال‎های 1378 تاکنون مشخص می‌شود که تمام نام‌گذاری‌ها بر مبنای اقتضائات و شرائطی بوده که رهبر معظم انقلاب اسلامی انتظار وقوع آن در سال آتی را داشته است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، نکته برجسته نام‎گذاری‎ها علمی بودن آنها است از جمله رابطه دولت و ملت بحث مهمی درعلم جامعه شناسی است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به حوزه اقتصاد توجه ویژه‎ای دارند خاطرنشان کرد: در طول سال‌های گذشته موضوعات مرتبط با حوزه اقتصاد بارها در عناوین سال‎ها تکرار شده است که این نشان دهنده عمق توجه رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر برطرف شدن مسائل و مشکلات اقتصادی است.

موسوی با اشاره به نام‌گذاری هم‌دلی وهم‌زبانی، دولت و ملت افزود: همدلی ناظر بر نیات و انگیزه‎های درونی رابطه دولت و ملت است و هم‌‎زبانی جنبه بیرونی و ظاهری این رابطه را ترسیم می‎کند.

وی با تاکید بر این نکته که همدلی و هم‌زبانی در سطوح مختلف جامعه باید وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: این مهم باید در تمام لایه‌های جامعه از جمله بین اجزای حاکمیت مثل قوای سه‌گانه، بین گروه‎ها و اقشار مختلف مردم مهم‌ترین بخش رابطه همدلانه بین دولت و ملت است که بر مبنای اعتقاد دولت به ملت و اعتماد ملت به دولت شکل می‌گیرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر پیروزی در جنگ تحمیلی را حاصل همدلی و هم‌‎زبانی دولت و ملت دانست و بیان کرد: دفاع مقدس و پیروزی در جنگ تحمیلی که حاصل همدلی و هم‌‎زبانی دولت و ملت بود در زمان امام راحل محقق شد و مدیریت مذاکرات هسته‌ای و توافقی که دراین زمینه حاصل شده نتیجه همدلی و هم‎زبانی دولت و ملت به رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

موسوی افزود: نتیجه دیگر هم‌دلی دولت و ملت تحقق اهداف دولت‌ها در جامعه است که از جمله ثبات سیاسی و اجتماعی و رفاه اجتماعی و ملی است.

وی بیان کرد: دراین حوزه دولت تدبیر و امید تلاش فراوانی برای پرهیز ازتنش‌های سیاسی داخلی و خارجی وخدمت رسانی به مردم داشته است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های 15 گانه امید در استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های 15 گانه امید در راستای انجام خدمت بهتر و هدفمند به جامعه با خلاقیت استاندار بوشهر تهیه و در حال اجرا است.

موسوی افزود: طرح‌های 15 گانه امید اکنون الگویی برای سایر استان‌ها شده چراکه معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور این طرح‌ها را برای اجرا در استان‌ها به عنوان الگویی موفق ابلاغ کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار