مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر :
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر : ملی شدن صنعت نفت در سال‌های 1332 و 1330 نشعت گرفته از همدلی و همزبانی دولت دکتر مصدق ومردم بود./دفاع مقدس و پیروزی در جنگ تحمیلی که حاصل همدلی و هم‌‎زبانی دولت و ملت بود در زمان امام راحل محقق شد و مدیریت مذاکرات هسته‌ای و توافقی که دراین زمینه حاصل شده نتیجه همدلی و هم‎زبانی دولت و ملت به رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 15 September 2015
تابناک بوشهر: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: همدلی و هم‌زبانی درسطوح مختلف جامعه از جمله بین اجزای حاکمیت مثل قوای سه گانه، بین گروه‎ها و اقشار مختلف مردم باید وجود داشته باشد.
 
به گزارشتابناک بوشهر به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی در نشست با فرماندهان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با بیان اینکه نام‌گذاری عناوین سال‌ها  توسط رهبرمعظم انقلاب اسلامی با درایت و حکمت انجام می‌شود اظهار داشت: با بررسی‌‎های عناوین سال‎های 1378 تا کنون مشخص می‌شود که تمام نام‌گذاری‌ها بر مبنای اقتضائات و شرائطی بوده که رهبر معظم انقلاب اسلامی انتظار وقوع آن در سال آتی را داشته است.
 
وی تصریح کرد: علاوه برآن، نکته برجسته نام‎گذاری‎ها علمی بودن آنها است ازجمله رابطه دولت و ملت بحث مهمی درعلم جامعه شناسی است.
 
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به حوزه اقتصاد توجه ویژه‎ای دارند خاطرنشان کرد: در طول سال‌های گذشته موضوعات مرتبط با حوزه اقتصاد بارها درعناوین سال‎ها تکرار شده است که این نشان دهنده عمق توجه رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر برطرف شدن مسائل ومشکلات اقتصادی است.
 
موسوی، با اشاره به نام‎گذاری هم‌دلی وهم‌زبانی، دولت و ملت افزود: همدلی ناظر بر نیات و انگیزه‎های درونی رابطه دولت و ملت است و هم‌‎زبانی جنبه بیرونی و ظاهری این رابطه را ترسیم می‎کند.
 
وی با بیان اینکه هم‌دلی وهم‌زبانی، دولت و ملت بر پایه دو بنیاد استوار است تصریح کرد: بنیاد سیاسی به معنای دموکراتیزه شدن قدرت است که در سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغازین روزهای امسال بارها تکرار شد.
 
معاون سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر به بنیاد اجتماعی آن پرداخت و گفت: بنیاد اجتماعی این رابطه به معنای متکثر شدن جامعه است که مستلزم وجود جامعه مدنی مستقل و نیرومند وانسان‎های برخوردار از حقوق و آزادی است.
 
موسوی با تاکید براین نکته که همدلی و هم‌زبانی درسطوح مختلف جامعه باید وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: این مهم باید در تمام لایه‌های جامعه از جمله بین اجزای حاکمیت مثل قوای سه گانه، بین گروه‎ها و اقشار مختلف مردم مهم‌ترین بخش رابطه همدلانه بین دولت و ملت است که بر مبنای اعتقاد دولت به ملت و اعتماد ملت به دولت شکل می‌گیرد.
 
وی، فائق آمدن برمشکلات وچالش‌ها را نتیجه همدلی و هم‌زبانی دانست و افزود: به عنوان مثال ملی شدن صنعت نفت در سال‌های 1332 و 1330 نشعت گرفته از همدلی و همزبانی دولت دکتر مصدق ومردم بود.
 
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر پیروزی در جنگ تحمیلی را حاصل همدلی و هم‌‎زبانی دولت و ملت دانست و بیان کرد: دفاع مقدس و پیروزی در جنگ تحمیلی که حاصل همدلی و هم‌‎زبانی دولت و ملت بود در زمان امام راحل محقق شد و مدیریت مذاکرات هسته‌ای و توافقی که دراین زمینه حاصل شده نتیجه همدلی و هم‎زبانی دولت و ملت به رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 
موسوی افزود: نتیجه دیگر هم‌دلی دولت و ملت تحقق اهداف دولت‌ها در جامعه است که از جمله ثبات سیاسی و اجتماعی و رفاه اجتماعی و ملی است.
 
وی بیان کرد: دراین حوزه دولت تدبیر و امید تلاش فراوانی برای پرهیز ازتنش‌های سیاسی داخلی و خارجی وخدمت رسانی به مردم داشته است.
 
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های 15 گانه امید در استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های 15 گانه امید در راستای انجام خدمت بهتر و هدفمند به جامعه با خلاقیت استاندار بوشهر تهیه و در حال اجرا است.
 
موسوی افزود: طرح‌های 15 گانه امید اکنون الگویی برای سایر استان‌ها شده چراکه معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور این طرح‌ها را برای اجرا در استان‌ها به عنوان الگویی موفق ابلاغ کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار