مردم نسبت به تبعیض میان محلات در بهره مندی از آب گلایه مند هستند و درخواست داریم در توزیع آب عادلانه رفتار شود .
کد خبر: ۹۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 15 September 2015
تابناک بوشهر: رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر از افزایش بهای قبوض برق شهروندان بوشهری  انتقاد کرد و گفت این افزایش در استانهای جنوبی منصفانه نیست

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوشهر نصرالله اسدی در نطق پیش از دستور خود در یکصدو یازدهمین جلسه علنی شورا با بیان اینکه  شهروندان بسیار زیادی با وی تماس گرفته اند و از افزایش بسیار زیاد بهای قبوض  برق خود گلایه مند هستند وی در ادامه اظهار داشت با توجه به اینکه قرار شده بود که در استانهای جنوبی با توجه به گرمای طاقت فرسا  افزایش بهای برق نداشته باشیم این افزایش چند برابری  عادلانه نیست  وی خواستار دعوت از مدیران برق استان جهت حضور در صحن علنی شورا و ارایه توضیحاتی در این مورد شد .

رییس کمیسیون عمران شورا با بیان اینکه 95 درصد آب بوشهر از استان های مجاور وارد می شود، ادامه داد: به دلیل کاهش ورودی آب استان شاهد نوبت بندی های طولانی مدت در برخی محلات هستیم، ضمن اینکه مردم نسبت به تبعیض میان محلات در بهره مندی از آب گلایه مند هستند و درخواست داریم در توزیع آب عادلانه رفتار شود .

اسدی با اشاره به اینکه تنها راه نجات آب بوشهر از وضعیت فعلی ایجاد آبشیرین کن ها است، تصریح کرد: سال گذشته آقای جعفری مدیر پروژه نیروگاه اتمی با حضور در جلسه شورای شهر قول داد که تا سالجاری 8 هزار متر مکعب آب از آبشیریکن نیروگاه در اختیار شهر قرار گرفته و این میزان در سال دوم به بیش از 2 برابر برسد تا به مشکل جدی شهر بوشهر کمک شود، ولی این اتفاق عملی نگردید.

وی ادامه داد: همچنین در همان جلسه قول داده شد که نیروگاه در احداث پارک 145 هکتاری بین سرتل و روستای هلیله با شهرداری مشارکت خواهد کرد، اما این موضوع هم به سرانجامی نرسیده است.

اسدی خواستار آن شد که رییس شورای شهر طی نامه ای به رییس نیروگاه اتمی، ضمن یادآوری وعده های وی، پیرامون عملی نشدن آنها توضیح بخواهد.

وی در پایان با اشاره به تماس هایی که اهالی محله سبزآباد و امامزاده با وی در خصوص قطع درختان باغ بهزاد برقرار کرده اند، خواستار پیگیری این موضوع  شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار