فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: از ابتدای بحران شیوع ویروس کرونا در استان، ۸۷۲ نفر در حوزه شهرستان کرمانشاه بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کردند.
کد خبر: ۹۶۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ 16 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«فضل الله رنجبر» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون از نظر شیوع ویروس کرونا شهرستان کرمانشاه در وضعیت نارنجی قرار دارد و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند باز به وضعیت قرمز برمی‌گردیم.

او همچنین با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال گفت: هشت مرکز در نقاط مختلف شهر کرمانشاه با هم افزایی دانشگاه علوم پزشکی استان و ادارات برای انجام واکسناسیون کرونا تجهیز می‌شود.

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود از برگزار کنندگان نماز عید سعید فطر در فضای باز تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد با رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی کوید ۱۹ توسط همشهریان زنجیره انتقال این بیماری قطع شود و وضعیت به حالت عادی برگردد.

رنجبر افزود: هیچ راهی جز همکاری و مشارکت و همراهی مردم برای قطع زنجیره کرونا نیست، پس از همه می خواهیم رعایت پروتکل ها را همچنان جدی بگیرند.

استان کرمانشاه از حالت قرمز خارج شد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان از حالت قرمز خارج شد.

محمدی افزود: براساس این گزارش، شهرستان‌های، کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب و جوانرود در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و روانسر در وضعیت زرد قرار دارند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار