فرماندار شهرستان کرمانشاه اعلام کرد که در روز‌های آینده سه حلقه چاه برای تامین آب مورد نیاز برخی محلات این شهر وارد مدار شبکه آب و فاضلاب شهری خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 18 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «فضل الله رنجبر» روز یکشنبه پس از بازدید از نحوه آب رسانی به محلات «باغ نی»، «باریکه» و «شهیاد» اظهار داشت: اکنون در این محلات با مشکلی قطعی آب در ساعاتی از روز روبه رو هستیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت تنش آبی استان و دستور استاندار بخشی از چاه‌های آب ادارات و شهرداری را به منظور تامین آب شرب شهر به ویژه مناطق یاد شده به کار خواهیم گرفت.

فرماندار کرمانشاه اعلام کرد: در محل جهاد دانشگاهی واقع در سه راه ۲۲ بهمن یک حلقه چاه قرار دارد که آب آن در روز‌های آینده به منظور تامین آب محلات اطراف به شبکه آب و فاضلاب متصل می‌شود.

رنجبر یادآور شد: همچنین یک حلقه چاه در محدوده میدان شهدا که اکنون در اختیار شهرداری قرار دارد، نیز به منظور تامین آب مناطق یاد شده در اختیار آب و فاضلاب قرار می‌گیرد.

وی گفت: علاوه بر این ۲ حلقه چاه، شرکت آب و فاضلاب اکنون در حال حفر چاهی در خیابان «موشاخانی» به منظور تامین آب مورد نیاز محلات اطراف است که روند حفاری و بهره برداری از آن سرعت خواهد گرفت.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به نظر می‌رسد که تا ۲ روز آینده مشکل آب محلات باغ نی، شهیاد و باریکه برطرف شود.

به گزارش ایرنا، به گفته ساکنان محله باغ نی در روز‌های گذشته آنان حتی با قطعی ۲۰ ساعته آب نیز روبه رو شده‌اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار