ادای احترام محیط بانی به 175 شهید غواص

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران از نیمه برافراشته شدن پرچم کلیه پاسگاه‌های محیط بانی و سرمحیط بانی در مناطق تحت مدیریت استان تهران به احترام 175 شهید غواص خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 25 May 2015
به گزارش فارس محمد هادی حیدرزاده از نیمه برافراشته شدن پرچم کلیه پاسگاه‌های محیط بانی و سرمحیط بانی در مناطق تحت مدیریت استان تهران به احترام 175 شهید غواص خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: انتشار خبر کشف پیکرهای مطهر 175 تن از شهدای غواص جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس که با دستان بسته زنده به گور شده و به شهادت رسیده اند باعث انزجار از این عمل قبیح غیر انسانی گردید.
 

وی با اشاره به اینکه قطعا همه شهدا مظهر عزت و جلال کشور هستند، افزود: این جنایات همچنان در کشورهای مسلمان ادامه دارد و ما هر روز شاهد شهادت بسیاری از مسلمانان در سراسر کشور هستیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه تاریخ به احترام شهدای غواص که در عملیات کربلای4 جان خود را با ناجوانمردی تمام و کمال دشمن از دست دادند، خواهد ایستاد، تصریح کرد: این اداره کل به احترام این شهدا و همه شهدای عزیزی که در جریان دفاع از مرز و بوم های میهن عزیز اسلامی جان خود را نثار کردند، به مدت 3 روز کلیه پرچم‌های پاسگاه‌های محیط بانی را در مناطق تحت مدیریت به حالت نیمه برافراشته درآورده است.
 
حیدرزاده در پایان گفت: این اقدام با انگیزه همدردی کارکنان محیط زیست استان تهران بویژه محیط بانان خدوم با خانواده این شهدا به انجام رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار