باز هم بی‌احتیاطی حادثه آفرید

برخورد شدید 2 خودرو در سمنان/ پراید واژگون شد

به گزارش تابناک سمنان، باز هم بی‌احتیاطی حادثه آفرید و برخورد شدید دو دستگاه خودرو در سمنان، سبب واژگونی خودروی پراید شد.
کد خبر: ۴۵۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 02 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، ظهر امروز در پی تماس شهروندی با سامانه 125 آتش‌نشانی سمنان مبنی بر تصادف شدید دو خودروی پراید و مزدا، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی سمنان، مأموران ایستگاه شماره یک را به همراه یک خودرو و چهار نفر آتش‌نشان به محل حادثه واقع در بلوار شهید اخلاقی سمنان اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در این زمینه توضیح داد: با رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد دو خودرو به علت رعایت نکردن نکات ایمنی به‌شدت با هم برخورد کرده‌اند و خودروی پراید واژگون وروی سقف متوقف شده است.

سعید اسماعیل‌پور بیان کرد: در این حادثه، شدت ضربه باعث محبوس شدن سرنشین خودروی پراید شده بود که آتش‌نشانان با سرعت شروع به ایمن‌سازی خودروها و قطع برق و جلوگیری از نشت بنزین خودروها کرده و با رعایت نکات ایمنی، فرد محبوس‌شده در خودرو را رهاسازی کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت؛ ولی متأسفانه خسارت مالی فراوانی بر جای گذاشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی در جاده‌ها و خیابان‌ها، سرعت مطمئنه و فاصله مجاز با خودروی جلویی را رعایت کنند تا از بروز حوادث این‌چنینی جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار