فرماندار عسلویه گفت: بانوان شهرستان عسلویه در سمن‌ها مشارکت فعال داشته باشند.
کد خبر: ۲۷۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 09 August 2016
عبدالله نادری در مراسم بزرگداشت روز دختر و در جمع دختران شهرستان عسلویه اظهار داشت: امروز روز بزرگداشت کسانی است که می‌خواهند این نسل و نسل‌های آینده را تربیت کنند.

وی با بیان اینکه خانواده محور توسعه جامعه است و نقش اساسی در پیشرفت آن دارد افزود: در این مسیر پر پیچ و خم، دختران با نشاط و فعال می‌توانند سهم بسزایی در پویایی آن داشته باشند.

فرماندار عسلویه با اشاره به اولویت آموزش در شهرستان گفت: مسلح شدن به علم و معرفت در منطقه‌ای که نیازمند تخصص‌های مختلف در زمینه‌های صنعت است یک نیاز است که باید همه دست به دست هم دهند و عسلویه را به جایگاه واقعی خود در آموزش و توانمدی نیروی انسانی برسانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان عسلویه تصریح کرد: دولت در حوزه سلامت خانواده و اجتماع برنامه‌های مختلفی داشته و اقدامات مثمر ثمری نیز در زمینه توانمند سازی خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام گرفته است.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های موفق در سطح استان که استاندار تاکید زیادی بر آن داشته است طرح امید اجتماعی است، این طرح به خوبی در شهرستان عسلویه اجرا شده و فاز دوم آن نیز اجرا خواهد شد.

فرماندار عسلویه با اشاره به رویکرد مثبت دولت در فعال شدن سمن‌های جوانان در سراسر کشور و آمادگی کامل فرمانداری عسلویه در تسهیل و کمک به ثبت و تشکیل آنها گفت: جوانان شهرستان و بویژه بانوان باید در این سمن‌ها مشارکت فعال داشته و برای تحقق اهداف و مطالبات خود زمینه‌های مختلف فرهنگی هنریو  محیط زیستی و ... سازمان یافته عمل کنند.

وی به تحصیل بیش از 1500 دانشجو در شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: آن چه امروز بیش از پیش باید به آن پرداخته شود مشارکت همه جانبه در عرصه‌های مختلف اجتماعی است و دانشجویان باید پرچم‌دار این حرکت در شهرستان باشند.

نادری به موضوع اشتغال بانوان اشاره کرد و گفت: در زمینه اشتغال بانوان شهرستان برخی روستاهای شهرستان عملکرد خوبی دارند و کارگاه‌های خیاطی نمونه‌ای از طرح‌های اشتغالزایی بانوان در منطقه است که خود کار آفرینی و ایجاد اشتغال است و انتظار می‌رود شوراها و
دهیاران به این بخش نیز توجه بیشتری داشته باشند.

بر اساس این گزارش، مراسم بزرگداشت روز دختر در بخشداری چاه مبارک برگزار و از دختران نمونه تقدیر به عمل آمد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار