سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: از بازیکنان تیم نخواستم که وقت تلف کنند و اگر کسی این امر را ثابت کند، فوتبال را کنار می‌گذارم.
کد خبر: ۵۵۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 13 January 2018

مهدی تارتار شامگاه امروز پس از تساوی خارج از خانه تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز یک بازی درگیرانه و خوب را هواداران شاهد بودند ولی ما در دقایق پایانی کمی بازی را شل گرفتیم و غافلگیر شدیم. متأسفانه همین امر باعث شد ما سه امتیاز این بازی را از دست بدهیم و به یک امتیاز قانع شویم.

وی افزود: بعد از اینکه گل زدیم و جلو افتادیم، خیلی منظم به دفاع پرداختیم و موقعیت چندانی به صنعت نفت ندادیم ولی در کل کسب یک امتیاز با وجود جو ورزشگاه تختی آبادان و هواداران پرشوری که صنعت نفت از آن‌ها برخوردار است، بد نیست هر چند عقیده دارم که می‌توانستیم پیروز این میدان باشیم.

تارتار در خصوص اینکه چرا بازیکنان این تیم تا این اندازه در نیمه دوم خود را به زمین انداختند و وقت تلف کردند، بیان کرد: از همه بازیکنان پارس جنوبی در خصوص این مورد سؤال کند اگر حتی یک نفر از آن‌ها گفت که سرمربی تیم از ما خواست این کار را بکنیم من فوتبال را کنار می‌گذارم.

وی افزود: به هیچ بازیکنی نگفتم که وقت تلف کند چرا که ما برای این بازی با برنامه‌ریزی کار کردیم و دنبال این مسائل نبودیم.

از سری رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار