ازسوی وزارت کشور:
بوشهر: پس از کش و قوس های زیاد، سرانجام وزارت کشور مجوز تیمداری شهرداری بوشهر در لیگ برتر فوتبال را صادر کرد.
کد خبر: ۷۵۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 02 July 2019

بوشهر: پس از کش و قوس های زیاد، سرانجام وزارت کشور مجوز تیمداری شهرداری بوشهر در لیگ برتر فوتبال را صادر کرد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ پس از صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر به هجدهمین دوره لیگ برتر، نامه معاون سابق عمرانی وزارت کشور درباره منع تیمداری شهرداری ها در لیگ برتر ابهام جدی درباره فعالیت نماینده جدید استان در این مسابقات را پدید آورد.

متعاقب آن و با توجه به فرصت کوتاه تا شروع لیگ برتر که امکان واگذاری تیم شاهین را نداشت، پیگیری های مسئولان استانی، شورا و شهرداری بوشهر برای کسب مجوز خاص وزارت کشور آغاز شد و سرانجام با کش و قوس های زیاد، امروز نامه وزارت کشور رسانه ای شد.

در این نامه که به امضای جمالی نژاد معاون وزیر کشور رسیده، خطاب به گراوند استاندار بوشهر تاکید شده با توجه به تعهد ایجاد شده در فصل جاری لیگ برتر، مجوز وزارت کشور حداکثر تا پایان همین فصل مسابقات می باشد که باید تیم به بخش خصوصی واگذار شود، در غیر این صورت مسئولیت اداری و قانونی پس از مهلت زمانی مذکور برعهده شورای اسلامی و شهرداری بوشهر است.

اکنون با صدور مجوز وزارت کشور، پرسش جدی درباره تامین منابع مالی تیمداری شهرداری بوشهر در لیگ برتر است؛ طوری که در بودجه امسال شهرداری تنها 5 میلیاردتومان برای این تیم پیش بینی شده، درحالی که آنها قریب 6 میلیاردتومان بدهی دارند.

به عبارت ساده تر، تا اینجای کار، بودجه شاهین شهرداری بوشهر منفی یک میلیاردتومان است و با توجه به محدودیت های مالی شهرداری که با کاهش ساخت و ساز، درآمدهای آن نیز به کمترین میزان رسیده، اگر اسپانسری برای این تیم پیدا نشود، قطعا شهرداری در ایفای همزمان وظایف قانونی و تیمداری در لیگ برتر دچار مشکل خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار