امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند و بی‌تردید نقش عظیم آنان در پویایی و پیشرفت جامعه انکارناپذیر است.
کد خبر: ۸۴۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 27 April 2020

امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند و بی‌تردید نقش عظیم آنان در پویایی و پیشرفت جامعه انکارناپذیر است.

حجت الاسلام حسن مصلح روز دوشنبه در گفت و گویی، ضمن تبریک روز کارگر به همه کارگران و جهادگران عرصه کار وسازندگی، از مقام، منزلت و نقش آفرینی آنان تجلیل و تقدیر کرد.

وی افزود: امروز همه بخش‌های اقتصادی کشور مدیون کارگران سخت کوش، تلاشگر و متعهد جامعه است که بیشترین تاثیر و کمترین توجه در نظام اقتصادی حاکم بر جامعه مربوط به آنها است.

مصلح یادآور شد: در دین مبین اسلام کارگر از چنان جایگاهی برخوردار است که پیغمبر اکرم(ص) دست پینه بسته کارگری را بوسیدند.

امام جمعه برازجان اضافه کرد: این اقدام پیامبر اسلام به ارزش و اهمیت نقش این قشر و جایگاه رفیع کارگران در جامعه اسلامی اشاره دارد.

وی بیان کرد: در سال جهش تولید، ارزش والای کارگران در تحقق این مهم بیش از پیش محسوس و قابل درک است.

مصلح گفت: کارگران برای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب جهش تولید را در اقتصاد معنا می بخشند و موجب ارتقای شاخص‌های اقتصادی خواهند شد.

وی ادامه داد: در ایام و شرایط کنونی کشور که همه صنوف با محدودیت‌های ایجاد شده در سایه ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند توجه به قشر عظیم کارگر و تلاشگران عرصه تولید و اقتصاد بیش از پیش لازم و ضروری است.

مصلح‌ افزود: همه مدیران مجموعه‌های دولتی و بخش‌های خصوصی به وضعیت اقتصادی کارگران رسیدگی کنند.

شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر است.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار