مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر خبرداد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهرگفت: در راستای مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در برنامه‌های این سازمان جشنواره‌ها و همایش‌های میراث فرهنگی بوشهر به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 07 September 2015
محمدابراهیم فروزانی صبح امروز در نشست با مسئولان سازمان‌‎های مردم نهاد میراث فرهنگی استان بوشهر با بیان اینکه این سازمان توجه خاصی به مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در برنامه‌ها و طرح‌های تدوین شده خود دارد اظهار داشت: دراین راستا تشکل‌های مردم نهاد این اداره کل با نگاهی تخصصی و رویکردی کاملا فرهنگی فعالیت‌های خود را انجام  می‌دهند.

وی، به راه‌اندازی خانه تشکل‌های مردم نهاد دراین اداره کل اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تجمع تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در یک مکان می‌تواند به شکوفایی و رشد خلاقیت آنها کمک و برنامه‌های انها به شکل منسجم تری اجرایی کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر، با اشاه به برپایی عملکرد اداره کل میراث فرهنگی بوشهر در عمارت کازرونی این شهر گفت: در طول سال نمایشگاههای متعددی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی در ابنیه‌های تاریخی مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود و با توجه به اهمیت بافت تاریخی، فرهنگی وگردشگری بیشتر این نمایشگاه‌ها برای معرفی بافت و قابلیت‌های گردشگری در قالب عکس برگزار می‌شود تا بتوان با مردم در مورد حال و آینده بافت و وضعیت گردشگری تبادل فکر صورت گیرد  و از سویی جذب مخاطب و گردشگر را نیز در این نمایشگاه‌ها انجام داد.

فروزانی از برپایی نشست‌های تخصصی  در میراث فرهنگی بوشهر خبرداد و گفت: امسال نشست‌های تخصصی، برپایی جشنواره‌ها و همایش‌ها به شکل پر رنگ‌تری نسبت به سال‌های قبل برگزارمی‌شود.

وی با اشاره به مشارکت بیشتر سازمان‌های مردم نهاد در برنامه‌های میراث فرهنگی تصریح کرد: این اداره کل درصدد است تا برگزاری جشنواره‌های مختلف و همایش‌ها را به بخش خصوص واگذار کند تا نتایج بهتری بدست آورد و ارتباط مردم و سازمان‌های مردم نهاد با اداره کل میراث فرهنگی عمیق‌تر شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر از برپایی جشنواره خرما در استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: این جشنواره درمدت سه روز از 24 تا 26 شهریورماه در استان بوشهر با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

فروزانی افزود: در این جشنواره برنامه‌های متنوعی از جمله موسیقی کار،معرفی فرآورده‌های خرما، مسابقات متنوع و ساخت فیلم با موضوع خرما و درخت نخل اجرا می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار