رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه مشکلات باید اولویت بندی شوند، گفت: اگر پیشنهادی برای رفع زودهنگام مشکلات دارید مطرح کنید، تا جایی که بتوانم، اختیاراتی را که قانون اجازه می‌دهد، به رئیس دادگستری استان بوشهر تفویض کنم.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ 24 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام محسن اژه‌ای رییس دستگاه قضا عصر امروز در جلسه شورای اداری استان در استانداری بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر نباید در کنار دریا مشکل آب داشته باشد یا با وجود قطب خرما، هنوز خرما‌ها در انبار‌ها مانده است.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه قدم کوچکی در عسلویه برداشته شده است، گفت: اراضی بوده که سال‌ها سند نداشته و با سند دار شدن این زمین‌ها، هزاران نفر از مردم خوشحال و راضی شده‌اند.

وی گفت: اگر در هر استانی، مسؤولان همدل باشند و درک مشترک از مشکلات داشته باشند، بخش قابل توجهی از مشکلات حل خواهد شد.

اژه‌ای با بیان اینکه پیشنهادات و اولویت بندی مشکلات با رؤسای دادگستری است، گفت: تا جایی که بتوانم، اختیاراتی را که قانون اجازه می‌دهد، به رئیس دادگستری استان بوشهر تفویض می‌کنم تا مشکلات با سرعت بیشتری حل شوند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌داند که شرکت نکردن در انتخابات به نفع اوست و پافشاری می‌کند، گفت: امروز دشمن در چند جبهه تلاش دارد ارزش‌های دینی و امنیت ما را به خاطر بیندازد و الان به فکر شبهه افکنی با طرح سوال، «انتخابات به چه درد می‌خورد»، به فکر زیر سوال بردن انتخابات است.

وی تاکید کرد: اگر کسی به قوه قضاییه و حاکمیت اشکالی دارد، با تلاش برای ورود به مجلس، موارد را در قامت یک نماینده پیگیری کند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار