معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: مدیری کهبرای انعکاس اخبار حوزه خود با اهالی رسانه همکاری نکند، یا ارزش و اهمیت کار خبری را نمی داند و یا دارای عملکردی ضعیف بوده و تمایلی به انعکاس آن ندارد.
کد خبر: ۲۷۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 08 August 2016
محمد مهدی محسنی در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان افزود: انصاف و عدالت در تولید خبر بسیار حایز اهمیت است و شما خبرنگاران باید با رعایت خط قرمز که همان مصالح و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی است در انجام وظایف خود تلاش و بصورت حرفه ای از حقوق جامعه و مردم دفاع کنید.
وی گفت: خبرنگاران انتقادهای خود را طوری بیان کنند که زننده نباشد و حرمت ها خدشه دار نشود و در نوع گفتمان، شرایط طرف مقابل را درک کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم افزود: برای راه اندازی نشریه در شهرستان، اهالی خبر و رسانه همکاری کنند و فرمانداری شهرستان هم حمایت لازم خواهد کرد.
وی اظهار کرد: خدمات دولت، برای نظام و مردم است و باید برای آگاهی و بهره گیری از آن به بهترین نحواطلاع رسانی شود.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دیلم گفت: خبرنگاری حرفه ای پر خطر، هیجان انگیز و پر استرس است که همواره نیازمند شجاعت و از خود گذشتگی است.
محمد طاهری با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی شفاف و بموقع در جامعه، افزود: هرچقدر اطلاع رسانی شفاف صورت گیرد به نفع جامعه و خود خبرنگار است. 
وی بیان کرد: نشست خبری بمناسبت هفته دولت برای انعکاس اخبار و برنامه های گرامیداشت این هفته در اولویت برنامه های بزرگداشت این مناسبت قرار گیرد.
طاهری گفت: کسانی که به هردلیل خدمات دولت را انعکاس نمی دهند، به نظام وانقلاب ظلم می کنند.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دیلم افزود: درهفته دولت یکی از آرزوی های مردم درحوزه درمانی برآورده شده و بخش بستری بیمارستان با 36 تخت به بهره برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: این شهرستان در سال ٩٥ شاهد رشد ٥٥درصدی اعتبارات نسبت به سال ٩٤ بوده که امیدوارم این مهم باعث تحولات خوبی در عرصه های مختلف منطقه شود.
رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی دیلم نیز با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران درجامعه گفت: خبرنگار درصورتی از جایگاه ارزنده برخوردار خواهد بود که بتواند صداقت، شجاعت، قدرت تحلیل، انعکاس بموقع اخبار، حفظ آبروی افراد و تعهد را در حرفه خود رعایت کند.
عبدالصمد دشتی افزود: خبرنگاران باید تلاش و کارهای دولت را بدون جانبداری سیاسی به اطلاع مردم برسانند و در تقویت نشاط و امید به جامعه کمک کنند.
در این نشست که درمحل فرمانداری دیلم برگزارشد، خبرنگاران با تشریح مشکلات خود بر لزوم همکاری و حمایت مسئولان برای برطرف کردن آنان تاکید و سپس از آنان تجلیل شد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار