مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۹۰ بوستان روستایی در استان بوشهر که به امکانات و پارکی، ورزشی و رفاهی مجهز است افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۷۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 09 August 2016
کاظم مرادی در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمران روستایی استان بوشهر با بیان اینکه زیرساخت‌های عمران روستایی در استان بوشهر افزایش یافته اظهار داشت: با اجرای طرح‌های 500 و 1000، روستاهای استان بوشهر به فضای ورزشی مینی‌فوتبال چمن مصنوعی مجهز شدند.

وی با بیان اینکه ساخت زمین‌های مینی فوتبال نقش مهمی در توسعه ورزش روستاها دارد، گفت: اجرای این طرح‌ها ضمن اینکه زمینه نشاط جوانان و نوجوانان در روستاها فراهم می‌کند ماندگاری روستائیان در روستا در پی دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر با اشاره به راه‌اندازی بوستان‌های امید روستایی تصریح کرد: با اجرای طرح‌های بوستان روستایی اکنون 90 بوستان در استان بوشهر تکمیل و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه بوستا‌ن‌ها با امکانات لازم رفاهی، تفریحی، پارکی و ورزشی مجهز هستند، گفت: در همین راستا نخستین کارگاه آموزشی نحو نصب، نگهداری و تعمیرات تجهیزات پارکی بوستان‌های روستایی در استان بوشهر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در تمام روستاهای استان بوشهر طرح بوستان روستایی اجرایی می‌شود گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده بخشی از بوستان‌های روستایی در ایام هفته دولت و دهه فجر افتتاح و در اختیار روستائیان این استان قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه امسال گام‌های موثری در عمران و آبادانی روستاها برداشته می‌شود افزود: امید است گام‌های موثری در روستاها با برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد برای بالا بردن سطح فنی و مدیریتی دهیاران روستاهای استان بوشهر برداشته شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار