تاکید بر توجه به برنامه‌های دانش‌آموزان در حوزه دینی و اخلاقی، راه‌اندازی قرارگاه شعر آئینی در استان بوشهر و کسب افتخارات فرهنگیان و دانش‌آموزان بردخونی از مهمرین عناوین اخبار کوتاه فرهنگی هنری امروز استان بوشهر است.
کد خبر: ۲۷۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 10 August 2016
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان بردخودنی، با بیان اینکه دانش‌آموزان مهم‌ترین سرمایه یک کشور و منطقه هستند، اظهار داشت: برای صیانت از این سرمایه باید زیرساخت‌های اخلاقی و فرهنگی این دانش‌آموزان فراهم شود.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری با بیان اینکه مهم‌ترین ظرفیت در هر کشور و منطقه نیروی جوان، نوجوان و در حال تحصیل است تاکید کرد: توجه به اخلاق اسلامی و زیرساخت‌های فرهنگی در قشر دانش‌آموز باید در اولویت قرار بگیرد که در این راستا باید برنامه‌های خلاقانه و جذاب برای دانش‌آموزان طراحی و اجرا شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه استان بوشهر از زیرساخت‌های فرهنگ دینی و قررانی برخوردار است، افزود: منطقه بردخون از دیرباز دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه فرهنگی و قرآنی بوده که باید این ظرفیت تقویت و از آن در راستای توسعه منطقه و استان بهره جست.

حسینی بوشهری با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در بهره جستن و تقویت ظرفیت دانش‌آموزان دارد گفت:  با توجه به قانون و موازین اسلامی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باید از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده کرد.

 فرهنگیان و دانش‌آموزان بردخونی افتخارات زیادی در کشور کسب کرده‌اند

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون با اشاره به اینکه دانش‌آموزان این منطقه دارای ظرفیت بالای فرهنگی هستند افزود: منطقه بردخون از ظرفیت بالایی در حوزه علوم دینی و فرهنگ اسلامی و شیعی برخوردار است به‌گونه‌ای که در عرصه‌های یاد شده بردخون دارای شخصیت‌های مهمی در کشور و جهان اسلام است.

ظهیر محمودی با اشاره به کسب موفقیت فرهنگیان و دانش‌آموزان بردخونی افزود: فرهنگیان و دانش‌آموزان بردخون با داشتن شخصیت‌های مهمی دینی و مذهبی و فرهنگی است که تاکنون افتخارات زیادی در کشور کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بردخون برنامه‌های ویژه‌ای برای ارتقاء تعلیم و تربیت تدوین کرده است افزود: با هم‌اندیشی و استفاده از طرح‌ها و ایده‌های ابتکاری و جدید و یاری‌گرفتن از همه افراد و گروه‌ها می‌کوشد برای اعتلا و ارتقاء تعلیم و تربیت منطقه گام بردارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون بابیان اینکه ظرفیت خوبی در منطقه وجود دارد، تصریح کرد: ضرورت دارد شناخت آسیب‌های اجتماعی و تقویت مبانی دینی و اعتقادی در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

راه‌اندازی قرارگاه شعر آئینی در استان بوشهر

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر، با اشاره به نقش مهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان بوشهر اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نقش مهمی در حوزه‌های مختلف دارند که در این راستا برنامه‌های مختلفی تدوین شده است.

عبدالرحیم افروغ  با بیان اینکه انجمن‌های اسلامی مدارس، رکن اساسی تشکیلات اتحادیه است خاطرنشان کرد: انجمن‌های اسلامی مدارس  نقش مهمی در تحقق، حفظ و تعمیق اهداف انقلاب و نظام اسلامی و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی دارد که در این راستا برای انسجام و تقویت بنیه تشکیلاتی و فرهنگی برنامه ویژه‌ای تدوین کرده است.

وی تمرکز در قرارگاه‌ها و شناسایی دانش‌آموزان را از برنامه‌های قابل توجه این اتحادیه دانست و گفت: تشکیل هیئت‌های انصار المهدی و تشکل‌های دینی از برنامه‌های این اتحادیه است که در این راستا نگاهی یکسان به همه مناطق و شهرستان‌های استان بوشهر شده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان بوشهر از راه‌اندازی قرارگاه شعر آیینی در استان خبرداد و گفت: آموزش معلمان و دانش‌آموزان در فضای مجازی، مشارکت در اجرای برنامه ملی و مذهبی، تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و مشاوره‌های علمی و کلاس‌های تقویتی از مهم‌ترین رسالت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار