مدیر گروه تئاتر ایلیا گناوه گفت: دو نمایش صحنه ای از این گروه در شهرستان دشتستان به اجرای عمومی درخواهد آمد.
کد خبر: ۲۹۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 13 September 2016
محمد مظفری در جمع خبرنگاران افزود: نمایش افسانه های نیمه افلیج از یک کشتی سوخته نوشته مهدی تنگستانی زاده و طنز ماجرای یک جن، نوشته حمید زارعی در هفته جاری و آینده به روی صحنه خواهد رفت.
وی گفت: نمایش افسانه های نیمه افلیج از یک کشتی سوخته برگرفته از باورها و افسانه های بومی استان بوشهر است که تولید و عوامل این نمایش سال گذشته با تولید ماهی های 9 ماهه به جشنواره بین المللی فجر راه یافت و حضور موفقی داشتند.
مدیر گروه تئاتر ایلیا اظهارکرد: در این نمایش صادق نیک پرست، مهرام حیدری زاده،مهیلا حیاتی، فاطمه خرم آبادی،معصومه صفایی، صادق کشت ورز حضور دارند که 30 شهریور تا سوم مهرماه در تماشاخانه اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه به روی صحنه خواهد رفت. 
مظفری گفت: نمایش طنز ماجرای یک جن نیز با بازیگری رضا رحمانی، مهدی پورهاشم، صادق مرادی،حسن علیزاده،آزیتا طاهری،نرجس مسعودی نیا،علی کیانی و رضا محمدی از 25 تا 28 شهریور در تالار هنر گناوه به اجرای عموم در خواهد آمد.
گروه تئاتر ایلیا از گروه های فعال کشور در حوزه تئاتر خیایانی و صحنه ای است که در سال 95 بیش از 40 نمایش خیابانی را نیز به اجرای عمومی در آورده اند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار