بسته خبری تابناک بوشهر؛
گزینه های اصلاح طلب دشتستان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی / غلامعلی میگلی نزاد پس از اجماع نظر شورای شهر بوشهر به انتخابش برای سمت شهرداری بندر بوشهر هنوز به ساختمان عریض و طویل این سازمان ورود پیدا نکرده است/ این یک تصمیم شخصی است و او بعد از مشورت با وکیلش این تصمیم را گرفته است و باشگاه پرسپولیس در این موضوع دخالتی نداشته است.
کد خبر: ۳۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 15 May 2015
موسوی نژاد پاسخ نداد

مهدی موسوی نژاد نماینده شهرستان دشتستان  در یکی از شبکه های اجتماعی که فعالیت سیاسی دارد و درآن تعدادی از فعالین سیاسی استان عضو هستند به بحث و تبادل نظر پرداخته بود که با مطرح شدن این سوال از سوی یکی از اعضا مبنی بر اینکه چرا آقای موسوی نزاد به علی مطهری در صحن علنی مجلس هجوم برده؟ پاسخ روشنی نداده است.

گزینه های دشتستان برای انتخابات مجلس

گزینه های اصلاح طلب دشتستان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خود را برای ثبت نام در این حوزه انتخابی آماده می کنند. از دشتستان خبر می رسد که جوانشیر کدخداپور و یدالله قایدی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند. کدخداپور هم اکنون معاون سیاسی استانداری استان فارس است و اصالتی دشتستانی دارد. یدالله قایدی هم در دولت اصلاحات فرماندار شهرستان کنگان بوده است.

 میگلی به شهرداری می رود

غلامعلی میگلی نزاد پس از اجماع نظر شورای شهر بوشهر به انتخابش برای سمت شهرداری بندر بوشهر هنوز به ساختمان عریض و طویل این سازمان ورود پیدا نکرده است. برخی شنیده ها حاکی از مخالفت استاندار بوشهر با این انتخاب بوده و حکم مدیریتی میگلی نژاد زیر دست استاندار بوشهر مانده تا هم اعتراضی به این انتخاب باشد و هم قول هایی را از شهردار بوشهر بگیرد تا بعد از قبول خط و خطوط استاندار از طرف میگلی حکم او را امضا کند. و بنظر می رسد با تعامل بین استاندار و شهردار بوشهر در هفته جدید میگلی اجازه ورود به شهرداری بوشهر را پیدا کند.

ممنوع المصاحبه شدن طارمی

در هفته ای که گذشت در بین رسانه های ورزشی این خبر شایع شد که مهدی طارمی از سوی باشگاه پرسپولیس ممنوع المصاحبه شده است. خبری که با واکنش طارمی همراه شد و گفت: این یک تصمیم شخصی است و او بعد از مشورت با وکیلش این تصمیم را گرفته است و باشگاه پرسپولیس در این موضوع دخالتی نداشته است.


گزینه جدید بوشهر برای انتخابات مجلس

غلامرضا مختاری متولد دشتستان یکی از باسابقه ترین بوشهری ها در امورات بانکی کشور است. مختاری از گزینه های انتخابات مجلس است که احتمال زیاد از حوزه بوشهر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهد کرد. غلامرضا مختاری سابقه مدیریت بانک ملت استان بوشهر و استان فارس، مدیرعامل بیمه ما در مناطق جنوب و غرب کشور را در کارنامه درد. مختاری گرایش سیاسی به جناح خاصی نشان نداده و به احتمال قوی به صورت مستقل در انتخابات پیش رو شرکت کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار