جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اضمحلال جبهه دشمن در فتنه جدید گفت:فضای غبارآلود فتنه با بصیرت ولایی خنثی شد و مردم بلوغ فکری خود را در ۱۳ دی‌ماه نشان دادند.
کد خبر: ۵۴۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 06 January 2018

حمید خرمدل جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم یادواره شهدای روستای سنای دشتی با تاکید بر نقش مهم برگزاری یادواره شهدا در تبیین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهید همیشه رویشی از خود دارد و این جان‌فشانی فرزندان ایران‌زمین در ورای این مرزها برای دفاع از کیان این میهن مؤید همین زایش است.

وی با اشاره به بهره گیری از آموزه‌های شهدا تصریح کرد: برگزاری یادواره‌ شهدا طی طریقی است که با آن مسیر رفتن به بهشت و پا جای پای شهدا گذاشتن و دفاع از میهن را در مکتب شهیدان یاد می‌گیریم.

سرهنگ خدمدل، یکی از مهم‌ترین اهداف شهدا را احیاء دین اسلام در اقصی عالم دانست و خاطر نشان کرد:در دنیایی که دین و اسلام به سبب سمپاشی دشمن معنایی ندارد و از تریبون‌ها خارجی دین را تخریب می‌کنند این شهدا هستند که با اهداف بزرگشان انقلاب اسلامی را به تمام نقاط جهان صادر می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، مهم‌ترین اهداف شهدا را دفاع از حریم ولایت دانست و تاکید کرد: مکتب ولایت می‌توان در تمام وصایای شهدا به عیناً یافت، در اصل محور انقلاب اسلامی و آنچه توانست توده‌های مردم را برای یک پیروزی بزرگ گرد هم جمع کند محور ولایت بود.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به‌عنوان یک الگو به تمام دنیا صادرشده است افزود: در عوض شوکت پوشالی آمریکا و متحدانش به فداکاری و ایثار شهیدان به هیچ تبدیل‌شده است.

سرهنگ خرمدل، دفاع از مظلومان و مستضعفان را همواره یکی از اهداف بزرگ شهدا دانست و گفت: چه در داخل کشور و چه خارج از کشور هنگامی‌که ندای مظلومی شنیده می‌شد، شهدا در آنجا حاضر بودند.

وی با بیان اینکه استقلال و آزادی بزرگ‌ترین موهبت الهی است تصریح کرد: ملت ایران انقلاب کرده تا مستقل باشد و آزادی مبتنی بر آموزه‌های دینی و آرمان‌های انقلاب و شهدا را کسب کنیم، پس اگر آرمان‌های انقلاب ثابت بماند خون شهدا به ثمر نشسته است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر تحکیم پیوند با آرمان و خون مطهر شهدای والامقام تصریح کرد: امروز شما مردم شهرستان دشتی و تمامی مادران شهدای این خطه عهد و پیمان خود را با شهدا محکم کردید و این استحکام پیوند با خون شهداست که سبب عزت و افتخار کنونی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته 11 جنگ در منطقه رخ‌داده است خاطر نشان کرد: در این نبردها دشمن در 9 جنگ آن شکست خورد و تاریخ نشان داد هر جا رزمندگان اسلام حضور داشتند آمریکا در آنجا تحقیر شد و شکست خورد.

سرهنگ خرمدل با تاکید بر پاسداری از خون مطهر شهدا بیان کرد: این خارج از عدالت خداوند است که خون شهدا هدر رود و مطمئن باشید پیروزی‌های جبهه اسلام در منطقه و آرامش درونی کشور ثمره خون شهدا است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمن به‌خوبی دریافته که با جنگ سخت نمی‌تواند بر جبهه اسلام پیروز شود افزود: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که با جنگ نرم و با ایجاد اختلاف در درون کشور و ایجاد فضای غبارآلود فتنه در بین جوانان ، ایران را شکست دهند.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی به ویژه در قشر جوان بیان کرد: اما اگر حول محور ولایت و با روشنایی نور شهدا به جلو برویم بلوغ فکری ما کامل می‌شود و هیچ موقع از مسیر اصلی منحرف نمی‌شویم.

سرهنگ خرمدل با اشاره به اینکه ترفندهای دشمن در قرار گرفتن محور ولایت شکست می‌خورد گفت: فضای غبارآلود فتنه با بصیرت ولایی خنثی شد و مردم بلوغ فکری خود را در 13 دی‌ماه نشان دادند و سبب اضمحلال جبهه دشمن شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار