معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تمدید مهلت کارت مرزنشینی تا پایان اسفندماه برای استفاده از مزایای تعاونی‌های مرزنشینان استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 08 January 2018

ابوالقاسم محمدزاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه 22 تعاونی مرزنشینی در استان بوشهر وجود دارد، اظهار داشت: براساس مصوبات اخیر کارگروه قانون ساماندهی مبادلات مرزی برای جذب سهمیه ارزی و کمک به معیشت مرزنشینان صدور کارت‌های مرزنشینان تا پایان اسفند امسال تمدید شده است.

وی با بیان اینکه مرزنشینان استان بوشهر می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت در تمام مناطق استان بوشهر مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، افزود: مرزنشینان استان بوشهر تا پایان مهلت تعیین شده می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت محل سکونت شان، اقدام به درخواست کارت مرزنشینی برای استفاده از سهمیه تعیین شده کنند.

معاون توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: از تمامی مردم عضو تعاونی مرزنشینی استان بوشهر تقاضا می‌شود با ثبت نام در سامانه یکپارچه مرزنشینان و تحویل کارت الکترونیک خود به نزدیک‌ترین شرکت تعاونی مرزی محل سکونت خود از این فرصت که یکی از رویه‌های تجاری برای حمایت از مرزنشینان است بهره مند شوند.

محمدزاده تصریح کرد: براساس طرح ساماندهی مبادلات مرزی، مرزنشینان در ازای صادراتی که انجام می‌دهند قادر به انجام واردات کالا و تجهیزات به کشور هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار