امام جمعه آبدان گفت: محصولات کشاورزان استان بوشهر روی زمین‌مانده است و مسئولان باید برای رفع این مشکل تلاش کنند.
کد خبر: ۵۵۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 13 January 2018

حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار داشت: هدف دشمن براندازی نظام است، قبلا نمی گفتند امروز می گویند و می خواهند ابزار قدرت را از نظام بگیرند. اگر فکر و عواطف مردم در راستای نظام باشد دشمن نمی تواند کاری کند. ابزار قدرت دیگر موشک‌های ما است. جوانان ما ابزار قدرت هستند که می خواهد از ما بگیرد.

وی ادامه داد: در آبدان و برخی دیگر ازنقاط استان بوشهر کشاورزان محصولاتشان روی زمین مانده است. مسئولین چرا برنامه ریزی نمی کنند؟ مردم حق دارند گله کنند.

امام جمعه آبدان افزود: کشورداری کار سختی است. عده‌ای در هنگام انتخابات می‌گویند ما می‌توانیم، اهداف خود را هم می‌گویند، رهبر معظم انقلاب فرمودند من مردم سالاری دینی را قبول دارم، اما در امور اجرایی دخالت نمی کنم.

وی اضافه کرد: وقتی برخی گفتند با مذاکرات همه مشکلات را حل می کنیم، پس از چهار سال هم هیچ کاری نشد. دوباره آمدند و همان حرف ها را گفتند، مردم دوباره آنها را انتخاب کردند که به بیگانه نگاه می کردند. در زمان امام علی گفتند ابوموسی را انتخاب کن، بعد گفتند مقصر علی است. مسئولین کارآمدتری هم وجود دارند که می توانند بهتر از این عمل کنند، اما از آنها استفاده نمی شود.

حمیدی نژاد گفت: بنده می دانم خدای متعال اراده کرده این ملت به عالی ترین درجات برسد و دشمن هیچ غلطی نمی کند. مردم بدانید که این وعده های خدایی است و مشکلات قطعا حل می شود. این را خدا اراده کرده و کسی نمی تواند جلوی اراده خدا بایستد.

وی با بیان اینکه ۲۶ دی روز فرار شاه است، افزود: برخی می گفتند کسی نمی تواند با شاه مقابله کند، اما مردم با دست خالی شاه را بیرون کردند و امریکا را نیز بیرون کردند. این ملت همان ملت است با امکانات بیشتر، و جوانان بیشتر است که ان شالله با پشتیبانی از امام خود بر همه مشکلات پیروز خواهد شد.

امام جمعه آبدان با بیان اینکه بین مطالبات به حق مردم و آشوب ها تفکیک شود، اظهار داشت: مطالبات به حق باید شنیده شود و پاسخ داده شود. مسئولین به اشتغال و تولید اهمیت دهند یک مسئله کلیدی است.

وی گفت: متاسفانه یکی از حرف هایی که به ناحق زده شد، گفتند ائمه جمعه زمینه این اغتشاشات را فراهم کردند. اینگونه نیست مطالبه گری حق مردم است. مردم نسبت به کاستی های مسئولین باید تذکر دهند، مردم همراهی به اغتشاشگران نکردند. وقتی دیدند شعارهای ساختار شکنانه می دهند صف خود را از آشوب گران جدا کردند. راهپیمایی علیه فتنه گران به معنی رضایت مردم از مسئولین نیست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار