فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی نیروی دریایی سپاه برای اجرای ماموریت‌ها در خلیج فارس گفت: این آبراه بین‌المللی و استراتژیک برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن است.
کد خبر: ۵۵۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 13 January 2018

سردار رمضان زیراهی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز حماسه 22 دی ماه دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در خلیج فارس با یادآوری این حماسه مهم و عظیم اظهار داشت: خلق حماسه 22 دی ماه سال 1394 توسط رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در برخورد قاطع با تفنگداران متجاوز آمریکایی در اطراف جزیره فارسی خلیج فارس سبب غرور ملی و همبستگی در کشور شد.

وی با بیان اینکه این حماسه سبب سرافکندگی دنیای استکبار شد خاطرنشان کرد: حضور آمریکا در خلیج فارس نه تنها امنیت خلیج فارس را حفظ نمی‌کند بلکه با تحرکات مختلف، امنیت این آبراه استراتژیک را به خطر انداخته است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ملتی که شهادت و مرگ در راه خدا را افتخار و سعادت می‌داند شکست نمی‌خورد تصریح کرد: ملتی که از مرگ هراس دارد قطعأ شکست می‌خورد و میدان را به طرف مقابل واگذار می‌کند که این مهم در برخورد رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تفنگداران دریایی آمریکایی به منصه ظهور درآمد.

زیراهی با بیان اینکه تفنگداران آمریکایی در تجاوز به آب‌های سرزمینی خلیج فارس با تجهیزات مدرن و پیشرفته وارد میدان شده بودند افزود: در برخورد با این متجاوزان در حالی که تعداد تفنگداران چند برابر رزمندگان بود اما از ترس میدان مبارزه را به رزمندگان شجاع نیروی دریایی سپاه واگذار کردند.

وی با تاکید بر این نکته که نباید لحظه‌ای از افزایش توان و قدرت تدافعی و تهاجمی غفلت شود افزود: اگر به قدرت تهاجمی و تدافعی توجه نشود آن کشور مورد طمع متجاوزان قرار می‌گیرد و عزت و اقتدار کشور از دست می‌رود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از برقراری امنیت پایدار در خلیج فارس خبر داد و گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس از اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی بالایی برخوردار است و لحظه‌ای از تحرکات دشمنان غافل نیست.

زیراهی با اشاره به اشراف اطلاعاتی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس تاکید کرد: این آبراه بین‌المللی و استراتژیک برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن است.

در این آئین از حماسه‌آفرینان 22 دی‌ماه در دستگیری متجاوزان آمریکایی در خلیج فارس تجلیل شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار