امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه برطرف کردن مشکلاتی که سبب افزایش نارضایتی مردم می‌شود باید در اولویت قرار بگیرد گفت: برطرف کردن مشکلات اقتصادی مطالبه به حق مردم است که باید با اولویت مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۵۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 13 January 2018

حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تاکید بر عملیاتی شدن سبک زندگی اسلامی در جامعه اظهار داشت: با اجرایی شدن سبک زندگی اسلامی از ترویج بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه کنسرت غربی بزرگترین آسیب اجتماعی در بین جوانان است تصریح کرد: کنسرت‌هایی که تبلیغ می‌شود آسیب‌هایی ایجاد می‌کند چرا که این نوع کنسرت‌ها مدل غربی ترویج می‌دهد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه این نوع کنسرت‌ها باورهای دینی را تضعیف و مانع رشد ایمان می‌شود افزود: لباس‌های غربی برهنه‌گی و جذابیت جنسی است که انسان را ناخودآگاه به فساد و تباهی می‌کشاند.

دشتی با اشاره به خنثی شدن فتنه جدید دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ایران اسلامی در 13 دی‌ماه حضور فعالی برای خنثی شدن این ترفند در جامعه داشتند که مردم استان بوشهر نیز با حضور حماسی، بصیرت و اقتدار خود را نشان دادند که از آنان سپاسگذاری و قدردانی می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه حضور این چنینی بدون هماهنگی و برنامه‌ریزی برای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در هیچ نقطه‌ای از جهان وجود ندارد خاطرنشان کرد: حرکت عظیم و منسجم مردم با این شورانگیزی و به صورت خودجوش با وجود انواع فرهنگ‌ها و دیدگاه‌ها نشان از مصون ماندن انقلاب از فتنه‌های دشمنان است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه مردم با این حرکت پرخروش نشان دادند که فطرت دینی و انقلابی آنها زنده است تصریح کرد: در فتنه اخیر، سرمداران فتنه در ایران را آشکار کرد و نشان داد که این  توطئه‌ها در خارج از کشور وابسته به استکبار جهانی و دیگر دشمنان است.

دشتی با بیان اینکه دشمن در این فتنه موج سواری می‌کرد خاطر نشان کرد: دشمنان از اختلافات در جامعه و فرصت‌های گوناگون برای موج سواری سوء استفاده می‌کند که در فتنه اخیر این مهم نمایان شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با تاکید بر تحقق مطالبات مردم در برنامه‌ریزی کوتاه مدت تصریح کرد: مردم استان بوشهر در حوزه اقتصادی اعتراضاتی داشتند ولی زمانی که حضور دشمنان در این اعتراضات دیدند خود را از آنان جدا و از موج سواری دشمنان جلوگیری کردند.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر توجه به رضایت‌مندی مردم گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید بدانند رضایت‌مندی مردم شرط بقا حکومت اسلامی  ایران است.

دشتی، با بیان اینکه تنها توجه به رشد اقتصادی، مشکلی در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم برطرف نمی‌کند تاکید کرد: هر چند تحریم‌ها و وجود برخی از معضلات سبب بروز وضعیت نابسامان اقتصادی است ولی نیاز غالب مردم حل این مشکل است که باید با برطرف شدن این مشکل رضایت مندی حاصل شود.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی جامعه نیاز به برنامه بلند مدت دارد افزود: برطرف شدن  مشکلات و نارضایتی مردم باید در کوتاه مدت مورد توجه قرار بگیرد چراکه  ادامه این مشکلات نارضایتی‌ها را افزایش می‌دهد که باید مطالبات به حق مردم محقق شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر از سازماندهی کشورهای مختلف برای ایجاد اغتشاشات در ایران خبرداد و خاطر نشان کرد: اغتشاشات اخیر  از سوی آمریکا و اسرائیل طراحی شده بود عربستان و برخی کشورهای منطقه آنرا پشتیبانی کردند و منافقان، سلطنت‌طلبان و  دیگر دشمنان داخلی بازیگر آن بودند که با بصیرت مردم فتنه از بین رفت.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در دستگیری متجاوزان آمریکایی در خلیج فارس بیان کرد: قدرتمندان و توانمندان نیروی دریایی سپاه حماسه‌ای عزت‌مند در دستگیری متجاوزان آمریکایی خلق کردند و سبب افتخار ایران اسلامی و صلابت رزمندگان شد.

دشتی، با بیان اینکه رزمندگان این مرز و بوم استکبار جهانی را در دریا به ذلت و خواری کشاندند افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حماسه آفرینی رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در برخورد قاطع با تفنگداران  آمریکایی متجاوز، سپاه مدال شجاعت بر سینه آنان نصب کرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی و یارانش تصریح کرد: این شهدا، شاخص‌های انقلاب اسلامی بودند چراکه انقلابی بودن و انقلابی‌گری در وجود این رزمندگان متبلور بود و انسان‌هایی که در برابر استکبار و ظلم هیچ مسامحه‌ای نکنند و دل و جانشان برای اسلام  بتپد انقلابی قلمداد می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار