مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با تاکید بر اجرای تفاهم‌نامه‌های منعقد شده گفت: با همکاری منطقه عملیاتی گازی نار و کنگان پروازهای فرودگاه جم راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 14 January 2018

غلامحسین منتظری ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان جم با تاکید بر اهمیت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز به مناطق پیرامونی شهرستان جم اظهار داشت: در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، آماده همکاری با مسئولان شهرستان جم در راستای تحقق مطالبات مردم هستیم.

وی، با بیان اینکه منطقه عملیاتی گاز نار و کنگان از مناطق مهم شرکت بهره‌برداری زاگرس جنوبی است تصریح کرد: تلاش شده در کنار رسالت اصلی شرکت، به دغدغه‌های مردم و مسئولان شهرستان جم با نگاه مثبت توجه شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با تاکید بر توجه اشتغال جوانان بومی شهرستان جم در حوزه صنعت نفت افزود: در حوزه اشتغال، اولویت با جوانان بومی شهرستان جم است و نگاه ما این است که در زمان جذب نیرو، اولویت‌بندی با لحاظ اولویت نیروهای بومی مورد توجه باشد.

منتظری با تاکید بر آمادگی کامل منطقه عملیاتی نار و کنگان برای همکاری برای برقراری پروازها از فرودگاه جم تصریح کرد: منطقه عملیاتی گازی نار و کنگان با پایبندی کامل به تفاهم منعقد شده، شرایط را برای راه اندازی پروازهای فرودگاه جم هموار می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار