فرماندار شهرستان جم با تاکید بر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی مناطق پیرامون تاسیسات نفت و گاز گفت: پرداخت عوارض آلایندگی مناطق گازی نار و کنگان از دغدغه‌های شهرستان جم است.
کد خبر: ۵۵۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 14 January 2018

محمد حسینی ظهر  امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی با تاکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان نفت و گاز شهرستان جم  به محیط پیرامونی اظهار داشت: توجه به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی و گازی یکی از تاکیدات مهم رئیس جمهور و وزیر نفت است.

فرماندار شهرستان جم خواستار توسعه مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز شد و افزود: گام‌های مثبتی هم در این راستا برداشته شده که انتظار می رود این روند تداوم یابد.

وی با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان شهرستان جم در تاسیسات حوزه این شرکت اظهار داشت: موضوع اشتغال از مسائل مهم شهرستان جم است  که انتظار می‌رود اولویت اشتغال در تاسیسات گازی شهرستان جم با جوانان بومی این شهرستان باشد.

حسینی پرداخت عوارض آلایندگی میدان گازی نار و کنگان را از دیگر دغدغه‌های شهرستان جم برشمرد و  تصریح کرد: لازم است در راستای احقاق حقوق مردم شهرستان جم  در پرداخت عوارض آلایندگی مناطق گازی نار و کنگان تلاش شود.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای راه‌اندازی پروازهای فرودگاه جم،  بیان کرد: امید می‌رود همکاری لازم از سوی  مسئولان منطقه عملیاتی گاز نار و کنگان حسب تفاهم نامه  منعقد شود برای راه‌اندازی پروازها در زمان تعیین  محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار