نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع مشکل کشاورزان، گفت: پرداخت ۹۵ میلیارد ریال خسارت بیمه محصولات کشاورزی استان بوشهر تسریع می شود.
کد خبر: ۵۵۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 15 January 2018

سید کمال الدین شهریاری اظهار داشت: در نشست اخیر با وزیر جهاد کشاورزی بر پرداخت هر چه سریعتر خسارت محصولات کشاورزی که تحت بیمه صندوق بیمه بوده اند تاکید شد.

شهریاری گفت: صندوق بیمه محصولات کشاورزی یکی از پشتوانه‌های جدی محصولات کشاورزی در کشور است که از سال‌های گذشته با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی کشاورزان نسبت به بیمه محصولات کشاورزان اقدام می‌کند.

نماینده دشتی و تنگستان افزود: در چندسال اخیر متاسفانه از سوی این صندوق‌ها نسبت به پرداخت بیمه محصولات به کشاورزان اقدام جدی صورت نگرفته و این باعث شده تا کشاورزان برای بیمه سطوح زیر کشت خود مایوس شده و برای بیمه محصولات خود اقدامی جدی صورت ندهند.

شهریاری تصریح کرد: در نشست با وزیر کشاورزی بر این مهم تاکید شد که این مسائل، کشت و توسعه پایدار بخش کشاورزی را در مناطق مستعدی در شهرستان های دشتی و تنگستان با چالش و خطر جدی مواجه کرده است.

عضو کمیسیون عمران بر ضرورت تسریع در پرداخت این خسارت‌ها تاکید کرد و ادامه داد: مجموع خسارت های کشاورزان استان بوشهر حدود ۹۵ میلیارد ریال است که وزیر جهاد کشاورزی دستور داد سریعا اقدام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار