مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر حمایت از سازندگان داخلی گفت: تا وقتی‌که تجهیزات مورد نیاز در داخل تولید شود این مجتمع هرگز از تولیدات و تجهیزات خارجی برای اجرای طرح‌های پارس جنوبی استفاده نمی‌‌کند.
کد خبر: ۵۵۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 16 January 2018

مسعود حسنی ظهر امروز در مراسم رونمایی دفتر ارتباطی مجتمع گاز پارس جنوبی با انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران تحت عنوان «استصنا» با تاکید بر استقرار دائم سازندگان تجهیزات صنعت نفت و گاز در منطقه پارس جنوبی اظهار داشت: حضور ثابت و دائمی سازندگان داخلی در مجتمع گاز پارس جنوبی سبب می‌شود تا مسئولان تدارکاتی، عملیاتی و فنی در مجتمع ارتباط نزدیکی با شرکت‌ها و سازندگان داخلی داشته باشند و امیدواریم سازندگان داخلی نیز این استقرار دائم در مجتمع گاز پارس جنوبی را یک فرصت مهم قلمداد کنند.

وی استقرار دائم، شرکت‌ها، تولید کنندگان و سازندگان داخلی را در پایتخت انرژی در عسلویه را بسیار مهم دانست و افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با سازندگانی که در این منطقه دفتر و کارگاه داشته باشند بیشترین همکاری را در زمینه خرید قطعات و تجهیزات انجام می‌دهد و این مهم را روز به روز توسعه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر حمایت از سازندگان داخلی گفت: تا وقتی‌که تولیدات داخلی وجود داشته باشد این مجتمع هرگز از تولیدات و تجهیزات خارجی برای اجرای طرح‌های پارس جنوبی استفاده نمی‌‌کند.

حسنی با بیان اینکه این مجتمع همواره در مسیر اقتدار سازندگان داخلی گام بر می‌دارد تاکید کرد: تولید کنندگانی موفق و سربلند است که براساس طرح‌های دانش بنیان تولید و دانش فنی یک تجهیز را ایجاد کنند و طراحی جدید داشته باشد.

وی با تاکید بر این نکته که سازندگان داخلی همواره باید پشتکار را سرلوحه خود قرار دهند خاطر نشان کرد: نوایدکنندگان صنعت نفت و گاز ساخت تجهیزات را در اولویت نخست خود قرار دهند و در فضای سالم با هم رقابت داشته باشند تا شاهد شکوفایی کشور باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار