مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: کرسی‌های آزاداندیشی در مراکز آموزش عالی که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است در دانشگاه‌های استان بوشهر راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۵۵۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 16 January 2018

حجت‌الاسلام عباس دشتی ظهر امروز در نشست مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر با استاندار با تسلیت جان باختن سربازان اقتصاد مقاومتی در حادثه ناگوار کشتی سانچی در آبهای کشور چین و با تاکید بر توجه به معنویت دانشجویان اظهار داشت: دانشگاه‌های ایران اسلامی مایه فخر و مباهات از نظر علمی، معنوی و دینی در جهان اسلام و سایر مراکز آموزش عالی جهان هستند.

وی، با اشاره به اینکه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نقش مهمی در تقویت معنویت دانشجویان با مشارکت روحانیون حوزه علمیه دارند خاطر نشان کرد: این نهاد با مشارکت استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها توانسته‌اند یک اعتدال و آرامشی در دانشگاه‌ها ایجاد کنند.

مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان درصد ایجاد التهاب و بروز آسیب در مراکز آموزش عالی هستند تاکید کرد: یکی از اهداف مهم دشمنان ایجاد آسیب در دانشگاه‌ها است که دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نقش مهمی در جلوگیری از ناهنجاری اجتماعی در این مراکز آموزشی دارند.

دشتی، معرفت‌‌افزایی استادان و برگزاری ضیافت اندیشه با حضور خانواده شهدا را از برنامه مهم در دانشگاه‌های استان بوشهر دانست و با اشاره به برگزاری کرسی آزاد اندیشی افزود: کرسی‌های آزاداندیشی در مراکز آموزش عالی که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است در دانشگاه‌های استان بوشهر بر اساس منویات معظم‌له راه‌اندازی شده است.

وی، بیان کرد:کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان بوشهر به درون کلاس‌های آموزش معارف هدایت شده و استادان برای این عرصه امتیازات خاصی به دانشجویان ارائه می‌کنند.

دشتی تاکید کرد: جوانان با هرنوع تفکر و سلیقه‌ای در دانشگاه‌های استان بوشهر می‌توانند در قالب کرسی آزاد اندیشی آراء و اندیشه‌های خود را بیان کنند و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در خدمت دانشجویان است.

مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر برگزاری ازدواج‌ و تشکل‌های دانشجویی را از دیگر برنامه‌های این نهاد دانست و گفت: بسیج دانشجویی به عنوان سنگربانان انقلاب اسلامی در تقویت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار