استاندار بوشهر دانشجویان را سرمایه مهم اجتماعی دانست و گفت: برای تعامل و ارتباط بیشتر دانشگاه با بخش‌های مختلف جامعه مشاور استاندار بوشهر در امور دانشگاه تعیین و منصوب می‌شود.
کد خبر: ۵۵۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 16 January 2018

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر با تسلیت حادثه تلخ کشتی سانچی و تسلیت جان‌باختن عده‌ای از فرزندان ایران اسلامی، جایگاه دانشگاه در جامعه بسیار مهم و اثرگذار دانست و اظهار داشت: پیونده دانشگاه با بخش‌های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و دیگر عرصه‌ها برای توسعه و پیشرفت جامعه امری مهم و ضروری است.

وی، استفاده از تجارب و دانش را از اهداف پیوند دانشگاه با بخش‌های مختلف اجتماع دانست و تاکید کرد: تقویت ارتباط بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و دستگاه‌های اجرای با دانشگاه‌های استان بوشهر مورد توجه قرار دارد.

استاندار بوشهر از تعیین مشاور استاندار در امور دانشگاه‌های استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: برای تعامل و ارتباط بیشتر دانشگاه با بخش‌های مختلف جامعه مشاور استاندار بوشهر در امور دانشگاه تعیین و منصوب می‌شود.

گراوند، جایگاه دانشگاه و دانشجویان در جامعه مهم دانست و افزود: مدیران آینده این مرز و بوم همین دانشجویان فعلی هستند که به عنوان سرمایه‌های مهم اجتماع مورد توجه است.

وی، بالاترین سرمایه یک جامعه را نیروهای انسانی نخبه، با تجربه، متخصص و فرهیخته دانست و تاکید کرد: دانشگاه‌ها در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص نقش مهمی دارد چراکه این دانشجویان آینده سازان کشور هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار